*Lissi* Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Koselig med baby altså, men jammen er det godt når det vokser til litt:-) Vesla er 11 uker i morgen, og alt begynner å bli letter. Sover bedre, smiler og snur seg fra mage til rygg. Ser fram til hun blir enda eldre jeg:-)
mamma.for.2♡ Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Jeg må si meg enig i dette Vi hadde mye greier med magen også i starten, så vi syns det var ekstra deilig når hun ble litt større og det gikk over... og det skjedde ca samme tidsrom som da smilet kom osv... No er hun blitt 5 mnd og eeeeeevig herlig snuppeline med masse smil og latter Kan jo hende jeg hadde tenkt annerleder hadde vi ikke hatt så mye magetrøbbel i starten da... men det gir jo litt ekstra når man får respons fra de små <3
stearin Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Ja, det er herlig! Jenta mi er nå 9,5 mnd og hverdagene er så mye morsommere:) Misunner ikke de med nyfødt altså Gleder meg bare til hun er så stor at hun forstår mer.. Gleder meg faktisk allerede til hun begynner på skole. Men skal bli artig å se utviklinga og høre de første ordene selvfølgelig:) Bleieslutt, barnehage, venner osv..
EgG Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Ja! Baby eer kos, men nå som snuppa er 1år, krabber i full fart, reiser seg over alt, følger mer med, deltar i alt, spiser selv, drikker selv osv. Det er SÅ mye enklere. Alt går ikke på tverke pga små ting lengre.
bitthen Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Jeg synes det er deilig at spedbarnstiden er over ja. Selv om det også hadde sin sjarm, er jeg glad jeg slipper flere våkenetter og masse gråt dagene. Nå er han jo sååå sjarmerende og deilig, blid nesten hele dagen, og det er så gøy å bli kjent med han Han er 8 mnd nå
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Ja, jeg synes eldstejenta på 2 år er så herlig for tiden- skikkelig språk med lange setninger, humor og morsomme påfunn- at jeg faktisk har begynt å glede meg litt til yngste runder 2 år og eldste 4 år=) Det tror jeg kommer til å bli starten på en aldeles fantastisk periode sånn søskenmessig sett og for oss som foreldre, siden de begge kommer til å være mer selvstendige også da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå