Gå til innhold

Gravid og influensa.

Anbefalte innlegg

Til de som har fått influensa. Har de vert i kontakt med lege, eller har de berre latt det gå? Er 39 i veker i morgon og har influensa. Vel eg trur det, sidan eg har feber og er forkjølt.

Står på nett at ein skal ta kontakt med lege. Sidan eg hadde litt vondt i hovudet med tanke på svangerskapsforgiftning som eg har hatt tidlegare, så ringte eg til føden på lørdagen. Mest sannsynleg var det kun forkjølelsen som gjorde det sidan urinprøve dagen før var heilt fint og blodtrykket var ikkje alarmerande høgt. Har heller ikkje noko andre plager på svangerskapsforgiftning. Har jo hatt dette før, men kan da med høgt blodtrykk og protein i urin som har konstantert dette tidlegare.

Og så lenge det er liv, så tar eg det med ro.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142931056-gravid-og-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke føler behov for behandling om du skulle bli sykere så skal vel dette gå bra:-) men hold feberen i sjakk, ta paracett hver 6 time ved feber. Ligger med influensa jeg også, kjenner liv men da jeg hadde feber var lillegutt slappere.

Da er det jo ikke influensa ;) forkjølelse og influensa er to forskjellige ting vet du ;)

Du får bare ta paracet, hvile og få i deg nok drikke ;) Er det ikke over iløpet av noen dager burde du kanskje kontakte lege igjen, for sikkerhetsskyld, så du ikke drar på deg noe annet så tett mot fødsel..

God bedring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...