Gå til innhold

Hjelp med å rangere..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke glad i Beate, så blir litt vanskelig å rangerer. Men slik blir det:

1. Beate Victoria - Victoria er nydelig, derfor kommer det øverst, selv om Beate er først!

2. Siri Beate - helt ok. Litt kjedelig.

3. Tora Beate - Litt kjedelig komb. Synes Tora er litt mandig.

4. Beate Synnøve - Ikke glad i Beate og ikke så veldig glad i Synnøve heller. Ellers klinger det greit.

Litt negativt her. Men jeg synes Beate er et ganske kjedelig navn, men kjekt med oppkalling da!

Håper dere finner ut av det :-)

Gjest Koseklompen og jeg

Jeg synes selv at Beate er finest som mellomnavn (navn nr 2), Kan bruke andre navn på B, men far i huset er litt vrien på navn og har lagt sin elsk på Beate :)..

Jeg liker bla Benedicte og synes det er et kjempefint navn, men han steiler der...

1. Siri Beate, Siri er et kjempefint navn og her er det enkelt å bruke begge navnene

2. Tora Beate, Tora er fint, men dette navnet blir litt tungt

3. Beate Victoria, veldig tungt, Victoria er bare ok

4. Beate Synnøve, liker ingen av navnene noe særlig og det er veldig tungt å uttale

Annonse

Synes Beate er finere som mellomnavn enn fornavn, hva med Viktoria Beate eller Synnøve Beate? Synes både Viktoria og Synnøve er veldig fine :) Siri er ok, men har altfor mange venner/bekjente som heter det. Tora er jeg ikke sånn superglad i dessverre.

Gjest Koseklompen og jeg

Det stemmer det.. prinsessa i huset har initialer på LV

Nå er nr 2 underveis, vi ar allerede bestemt guttenavn, men om det skulle li jente så sitter vi litt i beta. Vil gjerne ha et navn til nr 2 som klinger bra med storesøsters sitt :)

Annonse

1. Siri Beate - uten tvil den beste kombinasjonen, i tillegg et klassisk og fint navn :)

2. Beate Victoria - ingen god kombinasjon, men syns det klinger bedre enn Beate Synnøve.

3. Beate Synnøve - syns Synnøve er vakkert, men ikke Beate Synnøve.

4. Tora Beate - Tora er et altfor androgynt navn for min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...