gulda Skrevet 20. februar 2011 #1 Del Skrevet 20. februar 2011 For et par uker siden ble jeg superkvalm igjen, og det varte og rakk. Lå hele natta og kastet opp på morgenen, og var enda kvalm videre. Og i går kom det sånn skikkelig igjen. Ikke kastet opp enda, men det har vært på nippet mange ganger. Knapt sovet fordi jeg har vært så kvalm! Det er så ekkelt! Og det føles mer som svangerskapskvalme enn spysyke. Æsj, altså! Det er så ekkelt og fryktelig plagsomt!!! Og det blir jo ikke bedre nårbaby romsterer skikkelig inni der! Måtte bare syte litt, for jeg er så sliten og plutselig er termin litt for langt unna. Og jeg vet jo at nå baby kommer, så er det jo ikke akkurat da man får mest søvn. Huff, må ikke tenke på det.. PS! Har det egentlig veldig bra og gleder meg, altså! ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142930923-m%C3%A5-syte-hva-er-denne-kvalmen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 26. februar 2011 #2 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg føler med deg! Var i kvalm fra uke 6-9 og har hatt et drømmesvangerskap siden.Forrige helg lå jeg rett ut med omgangssyka og trodde egentlig at småkvalmen denne uka var etterdønninger fra den.... I dag skal jeg love deg at det ikke er småkvalme det dreier seg om lenger!!!Fysj.....Konstant nagende kvalm og har spydd opp det lille jeg har klart å få i meg av mat og drikke. Det er så utrolig slitsomt og jeg er jo livredd for at dette er en ny runde med sv.sk.kvalme. Vet jeg er blant de heldige som ikke har vært kvalme konstant hele svangerskapet,altså.Men er det noen som har erfaring med tilbakevendende kvalme???Hva hjelper?Når stanset det opp igjen for dere? Håper Kvalmen har gitt seg for deg,Gulda:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142930923-m%C3%A5-syte-hva-er-denne-kvalmen/#findComment-142957999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå