våken_om_natta Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Vil tapetsere den litt og ha resten hvit. Blir det finest om jeg tapetserer oppå og ned på sidene, og beholder skuffefrontene hvite, eller blir det finest om jeg gjør det omvendt. Noen som har prøvd? Vanskelig å få malinga til å feste seg??
Gjest mphs Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Oj. Jeg kan virkelig ikke se for meg at det blir noe fint med tapet på den kommoden. Har flere selv og syns det er det enkle ved de som er fint. Skal du måle må du fettfjerne og grunne først.
Piny Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 jeg har tapetsert kun toppen på en slik kommode!! jeg synes det ble innmari fint!! men kun skuffe frontene tror jeg er den beste av dine to ideer!! er nok det jeg ville gjort også om ikke det hadde vært for at topp plata var skrapet og slitt!! brukte kontakt lim til tapetseringa da jeg brukte voksduk siden den står på badet!! men avfetting og grunning er nok nødvendig om du skal male ja
våken_om_natta Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2011 Har en helt lys og en litt mørkere malm kommode, og syns de er helt gyselige. Fatter ikke hva vi tenkte på da vi kjøpte dem. bortsett fra at de rommer mye!!! Så bilder på nettet av to ulike hvite kommoder som var pussa opp. Men finner den selvfølgelig ikke igjen. De var nesten helt hvite. Tapeten som var brukt var også hvit med noe sølvskimmer i. De var utrolig flotte, men jeg husker ikke hvem som var finest. Får bare prøve meg fram da....
våken_om_natta Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2011 Jo, her er det ene bildet! Syns den var ganske fin jeg. Mye finere enn den er i dag i alle fall. Grøss.... http://somminedagerer.blogspot.com/2009/08/kommode-make-over-med-tapet.html
Gjest mphs Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Den så faktisk ikke så verst ut likevel:) Men ville kanskje hatt noen lag lakk over så det blir lettere å tørke av.
våken_om_natta Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2011 Her er et annet alternativ: http://lilla-lykke.blogspot.com/2009_01_01_archive.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå