Gå til innhold

LEI!! og på overtid...

Prikken ('08) blir storesyster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt maserier/kynnera, kraftige og ubehagelige, i rundt ei veke no... Tek seg litt opp og så gir det seg igjen - er så møkk lei av det no. Var på sjekk torsdags kvelden på føden for då tok det seg veldig opp, men ikkje var hovudet festa og hadde 2 cm opning... og sjølvsagt roa alt seg når vi kom ned til sjukehuset også - typisk! men; tre dagar til no og so er det tid for overtidskontroll om ingenting skjer før den tid... Vel, skjer vel til natta når snuppelura på to år ikkje skal overnatte hos besteforeldra lenger - har vore på delvis helgebesøk der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din, har født 2 uker over tiden med begge mine :)

Du får trøste deg med at hver minste lille kynner og hver eneste modningsri bidrar i veien mot målet. Så selv om det ikke går fort, så går det fremover...

Skrevet

Hei:) Er litt nysjerrig jeg, hvordan synes du at svangerskapet har gått frem til nå, med tanke på at du sier det går treigt og er lei. Føler du disse 9 månedene har gått fort eller hva? Er det kun den siste tiden som går treigt?:))

Skrevet

er nok berre vanleg lei på slutten - slitsomt med masse kynnera og "jukse"rier som tek seg opp og dabbar av igjen heile tida... hjelp heller ikkje at nr.1 kom ei veke før termin, sjølv om eg faktisk (utruleg nok) er fullstendig innstilt på at eg skal på overtidskontroll denne gongen - er berre tre dagar igjen til den no...

svangerskapet har i grunn gått greit, har ikkje hatt matlyst før enn no siste månaden og det er vel det einaste som har vore litt tøft med ein 2åring og jobb. men har også vore gravid i omtrent eitt år no pga spontanabort i mai og ikkje heilt planlagt gravid igjen med ein gong... om nr.3 kjem må den runda nesten planleggast virkar det som.

no er eg berre lei av desse ueffektive riene. første fødselen var unnagjort på under 12 timar, der ca 3 1/2 timar var aktiv fødsel... og riene kjente eg i knapt 5 timar.

Skrevet

Ja det kan jeg godt forstå, jeg har bare 12 uker igjen og skjønner ikke hvor tiden er blitt av. Det har gått så fort:) Men så har ikke jeg hatt noe plager i det heletatt.

Ønsker deg masse lykke til videre, er verdt alt "styret" til slutt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...