Gå til innhold

Endelig Høygravid!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 dager igjen og endelig kan jeg kalles Høygravid!!!

Formen er så som så... Var ute på det som var forhåpentligvis siste store handletur igår og kjenner bekkenet var ikke så glad i aktiviteten! Sover relativt ok men våkner mye siden det er vondt å snu meg og av halsbrann! Har ellers det meste klart og kjenner det gir en ro!

Baby er et lite rumletroll og bobler, dytter og rister på magen masse! Har merket 3 perioder på døgnet hun er mest aktiv (10-12, 16-17 og 20-23) og syns det er deilig å kjenne på aktiviteten hennes! Gleder meg fryktelig til å treffe henne!!!

Håper nå at nedtellingen til *Fødeklar* går like fort!!! Og skal bruke dagene på å lade opp litt, strikke og sy ferdig litt tøy, en ny stelleveske og en sovepose til henne! Også skal jeg bake litt og fryse unna ting og tang til barselstiden! :)

Ønsker alle en fin søndag!!!

Klem fra meg og magen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig =) Tenkte eg skulle bake litt i dag!

Du skal se de siste vekene går fort de også! Blir godt å få kroppen for seg sjølv igjen, uten alle diss småplagene !

Ha ein strålande søndag du og :)

Skrevet

Deilig når du vet du nærmer deg mål:-) fødselen er kansje ikke så langt unna.... Snart høygravid jeg også, jippi :-) ligger med influensa nå,håper jeg blir frisk snart. Tungt å puste med tung mage og tett bryst. Så får vente litt me bakinga. Lurt å ha litt i fryseren til besøk :-)

Skrevet

Det ble hvetedeig igår! Skillingsboller og hveteboller! Ble tatt godt imot av både mann og sønn og resten er alt i fryseren til senere. Tenker å ta sjokolade muffins og mueslikjeks senere i uken og noen middager til helgen - da trenger mannen bare ta opp fra fryseren, tine og varme opp i den første tiden etter fødsel! Det skulle han vel klare! :)

Håper influensaen slipper taket snart! Og håper jeg slipper unna de siste ukene jeg har igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...