Trultetryne Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Typisk.. Jeg som hadde håpa på max to år mellom barna MEN det positive er at nå ser det endelig ut til at mensen begynner å komme i rute igjen.. Fra 7 uker i mellom, til fem og denne gangen 29 dager Det dumme er at nå er mannen så mye borte på jobb framover at jeg må antakelig høre med postmannen om han kan hjelpe meg.. Hehe
Gjest Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Å kjipern!! Så synd! Men samle motet og angrip neste mulighet! Lås mannen fast til senga! TR kom hit i går, og nå har jeg pønsket ut en ny plan. Jeg skal leve så sunt som overhodet mulig de kommende 4 ukene. Og la naturen gjøre sin jobb i fred. Blir spennende! Masse lykke til da, får håpe syklusen din er normal fremover!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 så snart mensen er regelmessig tror jeg det bare er snakk om et par måneder før det klaffer , lykke til! er selv ferdig med min 2 runde med regelmessig mensen så håper det bare er snakk om 1-2 måneder til før det klaffer
Irene Adler Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Kjenner meg veldig igjen i din situasjon. Fikk lille marsipan i nov 2009, prøver nå på søsken og forhåpentligvis en mer forutsigbar og stabil syklus:) Fikk mens i går og mann bortreist neste EL-periode. Vi har fleipa med at han kan fryse ned et par doser hi hi... Lykke til!
Trultetryne Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2011 Hehe! Kanskje det var det vi også skulle gjort.. Jenta mi er også født i november 2009
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Gutten min er født nov. 2009 :-) Mener jeg husker deg fra forrige gang, Rina. Håper også på max. 2 år, men da bør ikke TR komme nå på onsdag... Er kun i 2 pp, måtte avslutte amminga for å få tilbake mensen.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 ...forresten, glemte å si at jeg synes det er kjipt at det ikke klaffet for deg denne gangen, Rina! Håper den sitter neste pp:)
Trultetryne Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2011 Det stemmer nok, jeg husker deg også Jeg ammer litt enda jeg da, så det kan jo selvfølgelig også virke inn selv om jeg fikk tilbake mensen i november. Jeg prøver å slutte, men det er ikke så lett når frk. puppegal kommer og drar opp genseren selv.. Hehe! Jeg satser på neste pp, så fremt mannen holder seg hjemme Og så håper jeg du ikke får TR på onsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå