Gå til innhold

Åååå... der kom mensen :(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk.. Jeg som hadde håpa på max to år mellom barna :(

MEN det positive er at nå ser det endelig ut til at mensen begynner å komme i rute igjen.. Fra 7 uker i mellom, til fem og denne gangen 29 dager :)

Det dumme er at nå er mannen så mye borte på jobb framover at jeg må antakelig høre med postmannen om han kan hjelpe meg.. Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjipern!! Så synd! Men samle motet og angrip neste mulighet!

Lås mannen fast til senga! ;)

TR kom hit i går, og nå har jeg pønsket ut en ny plan. Jeg skal leve så sunt som overhodet mulig de kommende 4 ukene. Og la naturen gjøre sin jobb i fred. Blir spennende! :) Masse lykke til da, får håpe syklusen din er normal fremover!

Skrevet

så snart mensen er regelmessig tror jeg det bare er snakk om et par måneder før det klaffer , lykke til! er selv ferdig med min 2 runde med regelmessig mensen så håper det bare er snakk om 1-2 måneder til før det klaffer :)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i din situasjon. Fikk lille marsipan i nov 2009, prøver nå på søsken og forhåpentligvis en mer forutsigbar og stabil syklus:)

Fikk mens i går og mann bortreist neste EL-periode. Vi har fleipa med at han kan fryse ned et par doser hi hi...

Lykke til!

Skrevet

Hehe! Kanskje det var det vi også skulle gjort..

Jenta mi er også født i november 2009 :)

Skrevet

Gutten min er født nov. 2009 :-) Mener jeg husker deg fra forrige gang, Rina. Håper også på max. 2 år, men da bør ikke TR komme nå på onsdag... Er kun i 2 pp, måtte avslutte amminga for å få tilbake mensen.

Skrevet

...forresten, glemte å si at jeg synes det er kjipt at det ikke klaffet for deg denne gangen, Rina! Håper den sitter neste pp:)

Skrevet

Det stemmer nok, jeg husker deg også :)

Jeg ammer litt enda jeg da, så det kan jo selvfølgelig også virke inn selv om jeg fikk tilbake mensen i november. Jeg prøver å slutte, men det er ikke så lett når frk. puppegal kommer og drar opp genseren selv.. Hehe!

Jeg satser på neste pp, så fremt mannen holder seg hjemme :)

Og så håper jeg du ikke får TR på onsdag! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...