Gå til innhold

Hvor lang tid kan det gå før den kan bli posetiv.. ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Sist menstruasjon varte fra 18-25 jan. El var 1. feb.

Hadde ubeskytta sex heile den uka 25jan-1 feb.(med vilje altså ;) '

Mensen er nå 5 dager forsinka. Jeg tok en gtest går(4 dager etter forventa mens), men den var negativ :(

Det som er spmet mitt, går det an at jeg er gravid likevel? Noen som har opplevd det her?

HÅPER og kryssa alt som er!! Jeg bruker alltid å vere AKKURAT på dagen når jeg skal ha mensen og... kjenner litt mensmurringa, men puppane mine har gått fra en 70a til en 80b på en mnd :P

Fortsetter under...

hei! jeg forventet mens mandag 1 desember, testet 3 negative graviditetstester før jeg fikk en positiv hos legen torsdag morgen. Så ja, alt er mulig!!

viser seg at EL var mye senere enn etter min beregning. Jeg ble satt 2 uker tilbake på UL! så det kan forklare saken. Men jeg trodde jeg hadde full kontroll på disse tingene. Jeg er nå i uke 16. jippi!

lykke til.

misunnelig på BH størrelsen din altså! jeg har lagt opå meg over 6 kg allerede, og ikke et gram på puppa!! baaaaaaaaaa.

ikke med de andre svangeskapene heller, jaja. vi er så forskjellige.

Hehe, ja, vi er så forskjellige, kommer sikkert på puppa dine og etterkvart :D Gratulerer foresten :D

Ingen mens enda her.. skal bestille billigtester på nett i dag, er så dyrt med legen... :s Og mensmurringane har avtatt. Mye stikking i sidene og i brystene. Så synest det er veldig rart at den ikke viste posetivt på fredag. har vært gravid 4 ganger før, alle gangene har jeg testet posetiv lenge før forventet mens. :)

Annonse

Testet negativt på forventet menstruasjonsdag. Men 4 dager senere, ingen mens, og da kom det en svak strek. Dagen etter, ny test og ny svak strek. Turte ikke helt å stole på resultatene, så dro til helsestasjonen dagen etter, å joda det var positivt! :D Alt går ann ;)

Fikk også store smerter i magen når jeg jobbet (rundt da jeg ble gravid), dro til legen og han spurte om jeg kunne være gravid. Men da var det for tidlig å teste seg. Men han hadde rett ;)

Takker for mange fine svar. har enda ikke fått noen tante. Klarer ikke vente lenger på å få tatt den testen.. Så spennendes sjå! Men prøver å ikke ha for store forhåpninger, da bli skuffelsen større.

Huff, tok en test i dag, den viser fremdeles negativt, men ingen mens, ikke noen tegn til den skal komme heller. Klarte ikke vente lenger, så kjøpte en test på apoteket. Sjansen for at jeg er gravid er vel liten nå. I dag er det 6 dager siden tanta sku ha vært her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...