Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Del Skrevet 19. februar 2011 For noen år siden var han utro med ei han jobbet sammen med, men det er water under the bridge nå. Jeg har ikke ofret det så mange tanker, helt til idag - for nå er han ute på fest med de på jobben, og det var sånn det startet sist. Hun han var utro med da har sluttet, men nå er det spesielt en annen jente han har prata endel om som bekymrer meg litt.. Jeg kjenner henne godt, og vet at hun også har vært utro med en annen på jobb (jada, det er på arbeidsplassen det skjer!) så hennes moralske standard er ikke den beste. Hun er flørt av natur, og det bekymrer meg litt når jeg vet hvor svak min mann er for smiger i fylla. Egentlig så tror jeg ikke at jeg har noen grunn til å føle meg så sjalu og mistenksom, men jeg får ikke ristet følelsen av meg.. Det var en hel del faresignaler tilstede forrige gang som jeg ikke ser nå, men brent barn skyr ilden.og så videre. Ble vel egentlig litt meningsløst dette her, men det var godt å få det ut. Så slipper jeg å brenne inne med det, og gå rundt og være sur når jeg sikkert ikke har noen grunn til det. *krysser fingrene* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142930608-tidligere-utro-mann-alene-ute-p%C3%A5-fylla-paranoia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #2 Del Skrevet 20. februar 2011 Da blir vel dette en syretest på forholdet da. Er han tilliten verdig eller ikke? Når han har vært utro mot deg før, synes jeg jo han burde legge seg litt ekstra i selen, og bevise at du kan stole på han. Høres litt respektløst ut å snakke masse om en jente på jobb, med tanke på forhistorien hans. Synes du burde være 100% ærlig mot han og fortelle hva du føler. Du skal kreve at han respekterer følelsene dine, synes å "krysse fingre" for at han ikke skal bedra deg høres litt stusselig ut.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142930608-tidligere-utro-mann-alene-ute-p%C3%A5-fylla-paranoia/#findComment-142931120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei, enig med det som ble skrevet over her. Jeg tenker også at det er han og ikke du som bør ta ansvar og bevise noe her. Han bør jo forstå at du blir usikker mtp det som har skjedd. Jeg skjønner at hvis et forhold skal fungere etter at en part har vært utro så kan den andre parten ikke bruke det mot den andre om og om igjen, eller dvele ved det som har skjedd. Men den parten som har vært utro bør heller ikke komme opp i samme situasjon igjen. Du bør fortelle han om disse tankene, og han bør forstå hvorfor du tenker sånn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142930608-tidligere-utro-mann-alene-ute-p%C3%A5-fylla-paranoia/#findComment-142931635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå