Gå til innhold

Faren til en av elevene mine kysset meg (på munnen), og la ut i det vide og det brede om forholdet mellom han og kona :-o


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke tull. Sa alle de rette tingene til han (at jeg ikke er av den utro typen og at han burde runde av drikkingen), men synes det er temmelig drøyt å kaste seg over læreren til tenåringssønnen sin. Møtte han dagen etter, og da oppførte han seg helt som normalt. Kom riktignok med en kommentar om at han ikke husket noe fra kvelden før, og at han hadde oppført seg helt ulikt seg selv.

 

Følte bare for å dele dette med noen, siden min munn er lukket med syv segl, da jeg har tenkt en del på denne situasjonen det siste døgnet. Vil jo tro han er temmelig flau, om han husker noe som helst av gårsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig like greit at han later som ingenting, men føler meg bare overmettet av altfor mye informasjon. (Utad virker de som det superparet).

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit å kunne glemme sånne ting pga alkohol...

Deilig for den som sitter jeg med ALT for mye info og må forholde seg til barna i lengre tid fremover.

Prøv å glem det han har gjort og sagt. Alle par har sine opp og nedturer så tenk på dette som at de har en nedtur i forholdet og dessverre fikk du svi.

Forøvrig er det veldig bra at du velger å ikke lage noe nummer ut av dette!

Håper du ikke er en av dem som ser på meg som eineveik pga skrivefeilene mine og lykke til med hverdagen vidre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

been there!!!

 

Har blitt kysset av faren til en av mine elever. Plutselig bøyde han seg bare over meg. Jeg rakk ikke å trekke meg unna. Men det var fort over og han sa: "Oi, er det vanlig å ville kysse læreren til sønnen sin?"

 

Hører med at han var bra full. Ikke blitt nevnt i ettertid, og jeg veit ikke engang om han husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, som lærer må jeg si at det er helt normalt. Alt blir liksooom så mye enklere når man får et mer intimt forhold til foreldrene. (Har du ikke hørt om hjem-skole samarbeid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også "blitt utsatt for" far til en av mine elever. Møtte ham på vei til toalettet på et utested, vi pratet litt - hadde hatt foreldremøte bare noen dager før. Så da han skulle gå, KNEIP HAN MEG PÅ ROMPA og sa at xxx (sønnen) liker nok fysikk bedre nå som han har fått så flott lærer".

 

ikke møtt ham igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier krysses på alle mulige måter. Det er lett å havne på samme fest som noen, iallefall når man bor i samme området som skolekretsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...