Elviraen Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Det er ikke aktuellt for min del enda, siden jeg er i uka 31, men en gang leste jeg om en som "strippet" seg selv..... altså hun kjennte åpningen osv...... dette tror jeg ikke er spesiellt lurt, men uansett lurer jeg på hvordan i alle dager noen kommer seg SÅ langt oppi....!? jeg har ikke prøvd, men trodde det var mer enn en ti centi oppi der at man fannt denne åpningen!? har noen gangen sett at folk har skrevet at de kan kjenne om mormunnen(livmortappen er mard eller myk...... har igjen ikke prøvd, men er dette også snakk om en ti centi oppi der!? fatter ikke dette!? har noen av oss veldig lange figre!? jeg har sex med typen min i svangerskapet...... den er jo seff lengre enn en finger... er han borti alt ette han da!?
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Livmortappen beveger seg.. ettersom hvilken tid på døgnet osv. jeg når lett til..jeg roter ikke oppi der, men sist svangerskap å imellom svangerskapene har jeg kjent på den..med !!hansker!! hos meg som alle andre som får til å ta på den er den jo selvfølgelig ikke 10 cm opp..jeg når den med fingeren som er vedsiden av pekefingeren. Og somsagt..livmortappen flytter seg..å nææært fødsel er den lavere pga babys hode presser på..
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 og en ting til..legene/jordmødrene bruker jo også fingrene når de stripper...de bruker jo ikke akkurat forlengelser eller instrumenter.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå