Gå til innhold

Jaja, så kom TR....[sukk]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke uventet egentlig, men litt tidlig. Fra 74dg til 23dg syklus og kort lutealfase kan det synes som; 12 dager siden positiv EL-test. [sukk]

Neste PP er mannen bortreist under EL-perioden; om den ikke er kraftig forsinket. Dette lover ikke bra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg!! :((( huff. Fikk tante i dag jeg også.. :(

Kanskje vi du kan google hvordan utsette EL på en snill måte.. hvis det går da... bare en tanke, slipper du å vente TO MÅNEDER på et nytt resultat, da hadde jeg gått på veggen. Eller lås mannen din fast til senga så han ikke får reist noen sted.

Sukk... hva skal vi gjørra med denne tanta....

Skrevet

Hmm.. utsette EL.. .. googla og fant at angrepille utsetter EL???

"Angrepillen virker ved å utsette eggløsningen. Man blir nemlig gravid ved at en sædcelle befrukter en eggcelle like etter eggløsning. Når angrepillen utsetter eggløsning i noen dager er sædcellene allerede døde, og ikke i stand til å befrukte en eggcelle.

Angrepillen har ikke noen effekt når eggløsningen allerede har skjedd, og derfor er den sikrere jo raskere man tar den.

Angrepillen har heller ikke noen kjent virkning på en befruktet eggcelle, og er med andre ord ikke noen form for abort."

http://www.ung.no/oss/sexogsamliv/9513.html

Vet ikke helt om jeg tør å "kødde" så mye med hormoner når syklusene er så skjøre.... men er man desp, så er man desp.

Foreslo for mannen at han kunne "fylle opp en kopp" som jeg kunne fryse ned og tine opp :-p

Er litt glad i tanta likevel, heller tidlig tr enn sen tr... Hver ny TR en ny sjanse :)

Skrevet

shit det der hørtes litt skummelt ut... syns ikke du skal gjøre det, angrepiller er ikke bra for kroppen din! er det ikke noe annet du kan gjøre for å utsette det...??

Hehe det med koppen, LOL!!

Yes, TR = ny sjanse! Har du normal syklus?

Hvilken PP er du i?

Skrevet

Nei kommer ikke til å klusse med hormoner, det er skumle greier, med mindre man har en gynekolog som overvåker og passer på.

Har lest at bidronninggele kan utsette EL, men tør egentlig ikke det heller selv om mange beskriver positive resultater. Må tenke litt på det etter å ha lest ditt innlegg ;)

Jeg vet egentlig hva jeg skal si om syklusen min. Den har vært veldig uregelmessig siden i sommer. Har nå sluttet helt med amming, så håper den kommer i gjenge snart. Har vanligvis 26-28 dagers syklus.

Begynner på 5-6pp nå, sånn ca, har hatt 5 blødninger med ujevne mellomrom siden mens kom tilbake etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...