Gå til innhold

det er så mange her som henter tidlig i bhg - men vil barna virkelig hjem da?

Anbefalte innlegg

det er så mye snakk om hvor dårlig mor man er om man henter sent. Men hvis jeg henter særlig før 16, så blir jo datteren min på nesten 3 RASENDE. Hun har det jo kjempegøy i bhg og vil ikke hjem. Er jeg da en dårlig mor for å ikke hente tidligere?

Fortsetter under...

Jeg er nå i permisjon men slutter tidlig på jobb så har alltid hentet ca klokka tre, men de siste ukene har snart-3åringen min blitt regelrett sur og furten når jeg kommer, så nå venter jeg til minst halv fire sånn at endel av barna har gått hjem og det ikke er så stor nedtur å bli med mamma hjem ;)

Men er jo bra at hun trives da :)

Annonse

I hele barnehagetida og i hele SFO-tida syns min eldste det var nedtur å bli hentet før stengetid!! Han ville være der helt til siste slutt. Når jeg henter småsøsknene i bhg nå, er jeg dumme mamma fordi jeg ikke er pappa. Og jeg antar pappa er dum de dagene han henter, fordi han ikke er meg...

Jeg henter alltid mellom 2 og halv3 =) De vil alltid hjem. Har en på snart to og en på 6!

=)

Men du, Hi, er ingen dårlig mor, men for oss passer det å gjøre det sånn! =)

Ungene mine vil aldri hjem fra barnehagen, uansett om jeg henter dem 14.00 eller 16.30. Når de kommer hjem er de glade for å ha blitt hentet tidligere for vi får mer tid sammen. Derfor henter jeg som oftest mellom 14.00 og 14.30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...