Gå til innhold

Ekstremt trøtt i uke 7?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen der.. huff, er kvalm dagen lang så går å småspiser frukt og andre ting hele tiden for ikke å bli værre. Sove kan jeg gjøre til alle døgnets tider, så blir tidlig kveld på meg for tida. Har ei lita ei på snart 9 mnd, men må bare holde hjulene igang til samboeren min kommer hjem og tar litt over om dagen.. håper d snart går over, er 10 uker på vei nå, men hvis d skal være slik d var forrige svangerskap så var jeg konstant kvalm til jeg var 7 mnd på vei. Håper virkelig d ikke blir slik nå..

Jeg joiner her! Uke 7 jeg også, og driiitkvalm og trøtt! Får dårlig samvittighet ovenfor gutten vår på 7mnd jeg oxo.. Noen dager må jeg gå å legge meg igjen etter jeg har gitt han mat og skiftet på han om morgenen, noe han syns er dødskjedelig :-/

Samme her. Ble plutselig kvalm og trett døgnet rundt og har og en veldig aktiv gutt på 7 mnd å ta meg av. Trøttheten bruker å gi seg etter noen uker for så å komme tilbake på slutten, men det er værre med kvalmen, den bruker å vare mesteparten av sv.skapet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...