Gå til innhold

Ubehag etter SA...noen i samme båt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forskjell på alle der også sikkert. Jeg var over 3mnd på vei og hadde en MA. Slik at jeg oppdaget det fordi jeg ble dårlig. Kroppen jobbet mot seg selv. Jeg var dermed forberedt på at det ville ta lengre tid for meg å komme seg etter utskrapning. Jeg hadde en veldig bra utskrapning. Minimalt med blødning etterpå. Men jeg hadde en del etterrier og vondt av det jeg tror er blant annet livmoren og alt som går tilbake igjen til normalen. Jeg hadde i en uke vondt når jeg gikk på do og bruke de musklene. Et par ganger måtte jeg puste meg igjennom det.

Ble gradvis bedre på en uke også igjen noen dager senere igjen så kom og gikk moderate smerter/murringer/stikkinger i 2 uker. Nesten så jeg lurte på og jeg kunne ha blitt gravid igjen. En dag på jobb måtte jeg bare plutselig sette meg ned på gulvet pga skikkerlig super mensen smerter og ja, der kom Tr:) etter det har jeg vært helt fin og meg selv igjen. Så var nok en kombinasjon av utskrapningen og TR sin litt lange og merkelige måte å ankomme.

Siden jeg var såpass langt på vei så hadde jeg mye hcg i kroppen og var også svimmel og kvalm etter utskrapning. Kan være graviditetssymptomene som henger igjen på deg enda også kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...