Gå til innhold

To eller tre barn..? Hmm! :)

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du, og hvor gammel var du da du fikk siste - du som har tre barn der ute?

Er nå 30, med to barn.. Og merker jeg må hvile litt ut nå, 8 mnd siden fødsel. Og er svært usikker om jeg ønsker flere, og litt skeptisk til å få barn når jeg er over 30! (Jada, henger igjen fra barndommen, vet at de fleste av mine venninner kommer til å få etter 30, og det er helt topp!:))

Så må vel uansett hvile ut nå, og se an følelsene senere.

Men jeg tenker litt på at 2 tross alt er ganske håndterlig, spesielt om man er alene med de en kveld og må legge begge - hvordan blir det så med TRE, eller FIRE..?! Hjelp! :D

Fortell, hvordan gjør dere det praktiske?

Men så glemmer jeg nok å tenke på at den eldste faktisk blir større og kan kle seg selv etterhvert, hehe.. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142929650-to-eller-tre-barn-hmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr. 3, de to andre er 2 og 4 år. Det jeg har funnet ut er at de blir eldre og klarer seg mer selv. Har aldri vært i tvil om at jeg vil ha 3 barn, helst 4. Tenker at det er en del arbeid når de er små, men etterhvert blir de jo flotte ungdommer og voksne mennesker. Kjenner jeg gleder meg for hver epoke jeg skal gjennom sammen med barna mine. Tenk så koselig å ha en liten bataljon.

Var 22 år da jeg fikk første, 25 med andremann, 27 med tredje og fikk nettopp min fjerde (etterpåklatt) i en alder av 35. Har mann som jobber borte to uker i slengen, og slik har det alltid vært.

Er travelt til tider, men synes jeg er rik som har fått en så stor og flott familie:) Barna vokser, og trenger masse oppfølging med skole og fritidsaktiviteter, men samtidig mer selvstendige og kan hjelpe til.

Syns du skal gå for tre:) Ikke farlig å få barn etter fyllte tredve heller he he

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...