Gå til innhold

Alt dette snakket om eggløsning og tester - bruker "alle" det når dere prøver å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Har nemlig aldri brukt det selv, og har tre planlagte barn. Men har vært heldig og fått klaff på første forsøk alle tre gangene. Hadde bare litt ekstra mye sex i en månedstid...

Er det virkelig så vanlig å bruke el-tester, og huske i flere år etterpå når i syklusen det klaffet?

Fortsetter under...

Jeg har også tre planlagte barn og blitt gravid på første forsøk. Aldri brukt annet enn graviditetstest, og da en test pr barn. Testet etter forventet mens har uteblitt :)

Dersom jeg hadde hatt problemer med å bli gravid hadde jeg sikkert brukt annet stæsj.

Nei, har fått vite at vi må ha prøverørsbehandling, og venter på innkalling til det. Så jeg gidder ikke å styre med eggløsningstester "i tillfelle det skal skje et mirakel"..

Nei har aldri gjort det, men så kom alle mine 5 barn på første forsøk -til fars store skuffelse hehe ;)

Men hadde jeg slitt med å bli gravid, så hadde jeg nok brukt det ja.

Aldri brukt det og aldri vurdert det.

Første ungen var ikke ett prøveprosjekt. Andre var ett litt mer prøveprosjekt, Men jeg har mistet noen ganger, så jeg har blitt gravid på nesten alle prøvene men bare en av de har det blitt noe av.

Men utifra hva legen min gav meg av prognoser for å bli gravid, så kunne jeg nok kanskje har brukt det om jeg ønsket meg barn så mye. Jeg bestemte med tidlig for at jeg ikke skulle ha barn, siden sjangsene var så så små. Jeg ville ikke prøve engang, for jeg var redd for å bli skuffet. Og jeg er glad jeg tok den avgjørelsen, for når vi prøvde å lage ett lite søsken til barnet vi fikk uten å prøve og med prevangsjon mistet jeg så mange ganger at jeg nok hadde blitt veldig skuffet og slitt ut. Da hadde jeg ett velskapt barn, så om det bare ble det så var det helt greit.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...