Gå til innhold

Hei, ny her, og lurer på noe:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg bestemte oss for å slutte på p-piller etter en "skremsel" før jul. Trodde da at jeg var gravid, og vi ble begge veldig skuffet når 3 tester viste neg. Jeg sluttet da på piller, men blødde i en hel måned, fra 20 nov. til 21 des. Har vært litt spotting innimellom etter det, men ingen tegn til tr. Har hatt noen murringer og stikninger også. Hvor lang tid tok det før du fikk tilbake mensen etter pilleslutt?

Takknemlig for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det varierer veldig fra person til person men jeg fikk mensen bare 3 dager etter pilleslutt og neste mens kom ikke før 60 dager etterpå og deretter 30 dager også hadde jeg en periode på 137 dager uten mensen plutselig kom den og denne måneden hadde jeg en syklus på bare 27 dager så tror min er tilbake for fullt nå :) det tok 8 måneder før min ble regelmessig.

Skrevet

Ja, dette varierer veldig fra person til person. Jeg fikk tilbake mensen med en gang, men det tok maaaange mnd før den blei stabil, jeg sluttet for 15 mnd, og det er vel bare de tre siste gangene hvor syklusene har vært like lange. Og så tok det 4 mnd etter pilleslutt før jeg fikk eggløsning!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Da er det bra jeg sluttet før jul, siden det kan ta så lang tid. Vi tar det som det kommer, siden jeg også går på skole enda:)

Skrevet

så spennende , jeg går også på skole enda :) hvor gammel er du?

Skrevet

Ja, er spennende, men føler litt på at jeg vil være der dere er i prøvestadiet når jeg er her inne... Hehe, er nok litt for avhengig:P

Er 23 år, og går på blindern.

Hvor gammel er du da? Og hva går du?

Hvor lenge har du prøvd, eller er du en av heldige som det har klaffet for?:)

Skrevet

Jeg blir 20 i år :) og går hudpleie men skal ta påbygning til høsten :)

vi har prøvd i 8 måneder nå , har nåkk ikke klaffet for oss enda men håper det ikke blir lenge til siden mensen er blitt regelmessig :) krysser fingrene for spire !

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg også!!:)

Skrevet

Jeg sluttet på pillen januar 2009 og fikk mens i juni09 og så i desember09. Så mens har vært stabil siden desember 2009. Så nå har vi pråvd i 13 månder og en sa i januar.

Lykke til med prøvingen :)))))

Skrevet

Jeg sluttet på pilla i juli 2010.. Fikk pilleblødning 6 dager etterpå, men fikk ikke første ordentlige mens før 110 dager etter det.. Nå er det 111 dager siden jeg fikk mensen så jeg har enda ikke fått stabil syklus:( Det er så utrolig kjipt når ønsket om en graviditet er såååååå stort..

Ønsker deg masse lykke til, håper virkelig du slipper å oppleve det samme som meg..

Skrevet

Det håper jeg også Happy87:)

Masse lykkeønskninger fra meg til dere alle:)

Skrevet

takk måtte spira sitte denne måneden for oss begge :D

Skrevet

Jeg slutta med p-piller i beg. av August 2010, å har hatt regelmessig syklus på 29 dager, vi er nå inne i vår 5 pp, fortsatt ingen klaff, men krysser fingrer å tær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...