Gå til innhold

Herregud! Er det virkelig så mange guttebarn som vokser opp uønsket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror egentlig ikke det. Jeg tror mange kvinner (meg selv inkludert, med nr 1) rent instinktivt ønsker seg en jente, akkurat som mange menn ønsker seg en sønn. (Og hvorfor er det mer akseptert at menn ønsker gutt, men hvis en kvinne ønsker seg en jente bør hun skamme seg?)

Tror det er ytterst få som ikke elsker gutten sin etter at han først har kommet til verden.

:)

Får vondt i mammahjertet mitt av å høre at gutter ikke skal være like ønsket som jenter. Jeg har 2 av hver og har jublet ved hver ul da jm oppga kjønnene. Spiller INGEN rolle om jeg får en sønn eller datter, jeg får et BARN <3

Jeg har mange venner med barn, både som har født jenter og gutter. Ingen som er mindre glad i barna sine selv om de er gutter.

Men nå er jeg en av de som velger å tro at dibbere ikke er et tverrsnitt av befolkningen ellers...

Annonse

For meg var det at det var en hjemmelaget baby i magen min som var det viktigste. Kjønnet var uvesentlig. Hadde på følelsen av at min lille spire var en gutt, noe som stemte.

Ønsker hverken det ene eller andre. Har verdens deiligste herligste lille gutt - han er helt fantastisk deilig god!!

Når nr to kommer er det gøy om vi får ei jente slik at det blir en av hver, men tar gjerne en gutt til - de er jo så morsomme og ikke minst ukomlpiserte når tenårene kommer ;P

Synes de som sutrer fordi de ikke får det de har "bestilt" kan skamme seg. Herregud hvor umodne går det an å bli....

Jeg ønsket meg hele tiden en gutt og det ble det. Hadde blitt glad for jente, men ønsket var gutt. Hvis jeg er så heldig å få et barn til, så gjerne en gutt til.

Er såååå glad i disse søte små guttene:) Har ikke kjent på noe instinktivt ønske om jente.

Enig. Når jeg ble gravid følte jeg på meg at det var gutt. Det stemte på UL og når han endelig kom :) Fantastisk. Jeg tenkte aldri på noen måte at det ville være dumt. Hadde jeg fått en sønn til hadde det vært lykke!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...