Gå til innhold

Se her dere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en sa 18 jan i år og hvis jeg går ut fra at jeg har suklus lika lang som før sa så er det ikm i dag. Tok en test i stad og den var negativ men jeg innbiller meg at der er en strek der men den er ikke der. Ingen tegn til tante enda. Men jeg lurer på om det kanskje tar lengre tid før tanta kommer på grunn av sa.

Noen som har erfaringer med hvor lang tid det tar før mens kommer tilbake etter en sa?

Eller kan d være at jeg er gravid men at det ikke vises fordi jeg ikke testa med morgenurin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

da jeg hadde en sa tok det ca seks uker før jeg fikk mensen igjen. Neste syklus var enda lengre, ca åtte uker. Har lest flere steder at det ikke er uvanlig at det tar opp til seks uker før første mens etter en sa, så det kan nok hende at kroppen din ikke er helt i gjenge enda. Samtidig har jeg jo sett at flere rapporterer at kroppen omtrent går rett tilbake i vanlig syklus - så forhåpentligvis har den jo gjort det :) Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk mensen 14 dager etter siste blødningsdag etter SA - altså 6 uker etter at jeg mistet. Neste syklus, som jeg er i nå, er enda lenger. Nå er jeg inne i 6.uke..

Lykke til

Skrevet

Jeg fikk også mensen 6 uker etter SA og så fikk jeg en syklus på 8 uker. Etter det har det vært stabilt på 5 uker. Vet ikke om de lange ustabile syklusen kom av SA eller at jeg hadde sluttet på p-piller rett før jeg ble gravid.

Skrevet

Tusen takk for svar. Da skal jeg bare innstille meg på at det tar litt lengre tid før jeg får tr. Har ikke testa etter el denne gangen. Får satse på at den kommer snart og så får jeg teste neste pp.

Skrevet

Hei

Etter min første SA fikk jeg mensen 31 dager etter første blødningsdag, altså kun 3 dager lengre enn vanlig syklus. Etter dette va jeg i helt vanlig syklus igjen. Etter MA gikk det 5 uker. Jeg hadde også en

SA(6 uker) tidlig i februar i år, og hadde eggløsning igjen i helga. Så hos meg ser det ut til at sylusene normaliserer seg ganske raskt etterpå.

Lykke til. Krysser fingrene for deg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei. Fikk nå tanta på besøk i dag 42 dager etter sa, hvis jeg har tellt rett.

Nå ser vi fram til ny pp og skal kose oss skikkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...