TanteTroll Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Og fulgt kostholdsrådene? Hadde det noen effekt? Jeg har lest boka, og skal forsøke og gjøre noe med kostholdet, men kommer nok ikke til å droppe absolutt alt av raske karbohydrater.
Lillie Vanillie Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Hei, jeg har ikke lest boka, og driver heller ikke med lavkarbo, men jeg har de siste månedene prøvd å få i meg mer proteiner og færre karbohydrater, rett og slett fordi karbohydrater fører til store svingninger i blodsukkeret, og at jeg er mer stabilt mett med mer proteiner i kosten. Men det er viktig å huske på at du trenger karbohydrater også, spesielt hvis du trener, så ingen grunn til å bli hysterisk.
TanteTroll Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2011 He he, nei jeg er langt unna hysteri:-) Men nå synes jeg liksom jeg har prøvd lenge nok, så alle tips er velkomne! Det blir nok en veldig, veldig lett-versjon av lavkarbo her, men skal prøve og bytte ut matvarer der jeg mener jeg har litt å hente i forhold til å spare karbohydrater. Altså de raske. Lørdag er uansett sjokoladedag:-)
blåmeis:) Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Har ikke prøvd jeg heller, men tenker som så at dersom du ikke er overvektig eller har en eller annen form for hormonell ubalanse så ville jeg ikke trodd at det var så mye å hente.. Men jeg er enig i at det høres fornuftig ut å ha et kosthold der blodsukkeret ikke svinger alt for mye. Og for all del, når man har vært prøver lenge og uforklarlig barnløs skjønner jeg at man vil prøve noe nytt! Uansett hva du velger å gjøre så håper jeg du lykkes! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå