Gå til innhold

Stor variasjon i hvor mye liv det er fra dag til dag, normalt...?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i uke 26, og har kjent liv lenge, siden ca uke 18 i alle fall. Synes det varierer så mye, og har flere ganger vært sikker på at noe er veldig galt. Kan kjenne masse kraftige spark hver eneste gang jeg er i ro over flere dager. Så en dag kjenner jeg nesten ingenting. Har en slik dag i dag og er igjen kjempeengstelig.. Kjente første lille svake spark først nå kl 17, men så har det gitt seg igjen. Synes det er rart at det skal variere sånn. Er det flere som har opplevd dette? Hadde vært deilig å høre at dette er helt normalt....

Fortsetter under...

akkuratt sånn har jeg å et.. noen dager ballerer ho så inni der at det er vonft,men noen dager er det helt stille nesten... det er skummelt syntes jeg.. så da må jeg frem med angelsounden min å høre om det er liv der inne å det er det jo alltid,å da når jeg endelig får roet meg ned så pleier ho å gi liv fra seg igjen... men jeg pleier å legge meg på ryggen å drikke søt kald saft å dytte litt i magen... da hender det at ho reagerer å ballerer no himla igjen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...