Gå til innhold

Er det noen her som ammer kun om morgenen?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Guttungen min er bare 8 mnd og vil kun ha pupp om morgenen. Jeg vet at det er noen her inne som fremdeles ammer om morgenen, så derfor spør jeg her! :-)

Har dere gjort det lenge? Har du noen gang forsøkt å pumpe? Har du noen formening om hvor mye barnet får i seg...?

Min er jo under 12 mnd, så mulig jeg må gi litt tillegg. Det er derfor jeg lurer litt på dette. Foreløpig pumper jeg litt, så får han flaske om ettermiddagen, men det har jeg nok ikke energi til å holde på med så lenge, han spiser jo godt med føde likevel. Og det er jo ikke akkurat mye mm å hente lenger heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yepp, ammer kun om morgenen og har pumpet et par ganger bare for å se ca hvor lite hun får i seg. Har pumpet ut ca 50 ml tilsammen fra begge sider! Snuppa er mer effektiv enn pumpa så hun får sikkert i seg litt mer, men...

Har holdt på sånn ca siden jul. Nå er snuppa mi snart 16 måneder da så det utgjør ikke akkurat noe måltid, bare kos;)

Kan kansje hende at interessen tar seg opp? Mi var lite interessert i pupp på dagtid i 9-10 mnds alderen, men så tok det seg opp igjen etter en stund.

Om du må gi tillegg kan jeg desverre ikke svare på for det vet jeg ikkenoe om;)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Takk for svar! :-) Ja, jeg får ikke ut så mye mer enn det der når jeg pumper om ettermiddagen... Har heldigvis et lager i fryseren.

Jeg tilbyr til ulike tider hver dag i håp om at det plutselig vil ta seg opp igjen (og jeg forsøker så godt jeg kan å ikke bli skuffa..) Hjelper litt å høre at det har fungert for andre! ;-)

Skrevet

Skuffelsen er vanskelig å styre desverre;) Samboeren min ler litt av meg som tviholder på den siste lille ammestunden på morraen, hehe tror nesten jeg kommer til å savne det mer enn jentungen:P

Skrevet

Ammer stortsett kun på morgenen,en sjelden gang for trøst og kos ellers på dagen.. Har ingen formening om hvor mye hun får i seg. Pumper ikke, men nå er hun jo over året og får vanlig melk i tillegg. Er jo kanskje litt lite med melk kun en gang for dagen for en på 8mnd. Jeg hadde gitt MME i tillegg et par ganger om dagen, iallefall til han blir noen mnd eldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...