Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #26 Skrevet 8. mai 2014 Men over til noe helt annet jenter, hva syns dere om navnet? Anonymous poster hash: cddce...2c6
Seanga Skrevet 8. mai 2014 #27 Skrevet 8. mai 2014 For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk... og for det andre...? Anonymous poster hash: 539b6...676 For det andre er tråden fra 2011!! Herregud... Anonymous poster hash: f4fe3...39d Den fikk seg vel et plutselig hopp oppover på lista fordi Sean selv satt og googlet en kveld og fant sitt eget navn på nettet. Dermed stiftet han medlemskap i et forum for småbarnsmødre og reddet sin ære med de ovenstående åndsverker. Ja du vet sånn sladrekjerringer som er misunnelige på andre er det jo nok av, jeg tør nå iallefall stå frem med navn noe du ikke gjør. og komme med ufine og rett og slett løgn er jo noe noen er veldig flinke til. Men syntes egentlig synd på dem de har ikke noe annet å gjøre eller hva? Rydd opp i eget reir så rydder jeg opp i mitt. Det har ikke noe med Ære å gjøre, bryr meg ikke om Ære og store ord hvor flink man er og vise det frem. neida jeg er nokså nede på jorda der og har ingenting å skjule. men ikke driv med LØGN
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #28 Skrevet 8. mai 2014 Sikkert skrivefeil fra HI sin side, det var virkelig noe å henge seg opp i. De fleste skjønner nok hva HI mener allikevel. Ja, samme skrivefeil to ganger! Anonymous poster hash: 0450d...3d2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #29 Skrevet 8. mai 2014 Var en lekker sveiS på han! Lenge siden jeg har sett episoden, men kan ikke helt glemme den fyren! Haha! Ser litt ut som en Valen karakter Anonymous poster hash: 5f87a...680
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2014 #30 Skrevet 11. mai 2014 For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk... og for det andre...? Anonymous poster hash: 539b6...676 For det andre er tråden fra 2011!! Herregud... Anonymous poster hash: f4fe3...39d Den fikk seg vel et plutselig hopp oppover på lista fordi Sean selv satt og googlet en kveld og fant sitt eget navn på nettet. Dermed stiftet han medlemskap i et forum for småbarnsmødre og reddet sin ære med de ovenstående åndsverker. Ja du vet sånn sladrekjerringer som er misunnelige på andre er det jo nok av, jeg tør nå iallefall stå frem med navn noe du ikke gjør. og komme med ufine og rett og slett løgn er jo noe noen er veldig flinke til. Men syntes egentlig synd på dem de har ikke noe annet å gjøre eller hva? Rydd opp i eget reir så rydder jeg opp i mitt. Det har ikke noe med Ære å gjøre, bryr meg ikke om Ære og store ord hvor flink man er og vise det frem. neida jeg er nokså nede på jorda der og har ingenting å skjule. men ikke driv med LØGN Ja, det innlegget gjorde det jo mye bedre? Jeg ser ikke på programmet ditt, og både du og det interesserer meg på et meget solfattig sted. Hvis du vil være bruker på dette forumet: husk, når du siterer i disse trådene er det meg du svarer, og jeg har ikke spredd noen løgner. Hvis din eneste agenda her på forumet er å prøve å framstå bedre overfor noen som fikk et dårlig inntrykk i 2011, foreslår jeg du legger det hele bak deg og skaffer deg et liv i stedet.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2014 #31 Skrevet 11. mai 2014 hørt om alkohol? kan ikke kjøre bil da. og hvem gidder å ta bussen, den kommer jo når den vil. Du tar tydligvis ikke så ofte buss,er mange som tar busser! Å visst han bruker så mye penger at han havner i luksusfellen så er det enda mer grunn til å ta bussen istedenfor taxi! Du fremstår ikke som den smarteste kniven i skuffen. Anonymous poster hash: 29b07...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå