Gå til innhold

Når vi først er inne på luksusfellen; Ler som jeg griner av han Sean Helge fra Kristiansand som driver eurotisk butikk!!!he,he;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men over til noe helt annet jenter, hva syns dere om navnet?

Anonymous poster hash: cddce...2c6

Fortsetter under...

Skrevet

For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk

... og for det andre...?

Anonymous poster hash: 539b6...676

For det andre er tråden fra 2011!! Herregud...

Anonymous poster hash: f4fe3...39d

Den fikk seg vel et plutselig hopp oppover på lista fordi Sean selv satt og googlet en kveld og fant sitt eget navn på nettet. Dermed stiftet han medlemskap i et forum for småbarnsmødre og reddet sin ære med de ovenstående åndsverker.

Ja du vet sånn   sladrekjerringer som er misunnelige på andre   er det jo nok av, jeg tør nå iallefall stå frem med navn  noe du ikke gjør.  og komme med ufine og rett og slett  løgn er jo noe noen er veldig flinke til.   Men syntes egentlig synd på dem  de har ikke noe annet å gjøre  eller hva?  Rydd opp i eget reir så rydder jeg opp i mitt.   Det har ikke noe  med Ære å gjøre,  bryr meg ikke om Ære  og store ord hvor  flink man er  og vise det frem.  neida jeg er nokså nede på jorda der og har ingenting å skjule.  men ikke driv med  LØGN

Skrevet

Sikkert skrivefeil fra HI sin side, det var virkelig noe å henge seg opp i. De fleste skjønner nok hva HI mener allikevel.

Ja, samme skrivefeil to ganger!

Anonymous poster hash: 0450d...3d2

Skrevet

Var en lekker sveiS på han! Lenge siden jeg har sett episoden, men kan ikke helt glemme den fyren! Haha! Ser litt ut som en Valen karakter :)

Anonymous poster hash: 5f87a...680

Gjest Antarctica
Skrevet

For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk

... og for det andre...?

Anonymous poster hash: 539b6...676

For det andre er tråden fra 2011!! Herregud...

Anonymous poster hash: f4fe3...39d

Den fikk seg vel et plutselig hopp oppover på lista fordi Sean selv satt og googlet en kveld og fant sitt eget navn på nettet. Dermed stiftet han medlemskap i et forum for småbarnsmødre og reddet sin ære med de ovenstående åndsverker.

Ja du vet sånn   sladrekjerringer som er misunnelige på andre   er det jo nok av, jeg tør nå iallefall stå frem med navn  noe du ikke gjør.  og komme med ufine og rett og slett  løgn er jo noe noen er veldig flinke til.   Men syntes egentlig synd på dem  de har ikke noe annet å gjøre  eller hva?  Rydd opp i eget reir så rydder jeg opp i mitt.   Det har ikke noe  med Ære å gjøre,  bryr meg ikke om Ære  og store ord hvor  flink man er  og vise det frem.  neida jeg er nokså nede på jorda der og har ingenting å skjule.  men ikke driv med  LØGN

Ja, det innlegget gjorde det jo mye bedre?

Jeg ser ikke på programmet ditt, og både du og det interesserer meg på et meget solfattig sted. Hvis du vil være bruker på dette forumet: husk, når du siterer i disse trådene er det meg du svarer, og jeg har ikke spredd noen løgner. Hvis din eneste agenda her på forumet er å prøve å framstå bedre overfor noen som fikk et dårlig inntrykk i 2011, foreslår jeg du legger det hele bak deg og skaffer deg et liv i stedet.

Skrevet

hørt om alkohol? kan ikke kjøre bil da. og hvem gidder å ta bussen, den kommer jo når den vil.

Du tar tydligvis ikke så ofte buss,er mange som tar busser!

Å visst han bruker så mye penger at han havner i luksusfellen så er det enda mer grunn til å ta bussen istedenfor taxi!

Du fremstår ikke som den smarteste kniven i skuffen.

Anonymous poster hash: 29b07...800

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...