Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 http://www.tv3play.no/play/20982/?autostart=true Denne episoden er også verdt og se;)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Æsj ekkel type...Og fy for ein sveis!
3 nøtter til Askepott Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 hvorfor ler du som du griner av han??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Sier ikke det seg selv da? Hvem i allverden driver en eurotisk butikk sånn, har bil og bussen går utforbi døren hans og allikevel tar han TAXI?????????
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Det er nok erotiske leker KUN fra Europa ;-) Garantert ikke noe kina-produsert dritt i den butikken, altså ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Men eurotisk? =) Kanskje sånn sexbutikk i europris-style? =)
3 nøtter til Askepott Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 hørt om alkohol? kan ikke kjøre bil da. og hvem gidder å ta bussen, den kommer jo når den vil.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Sikkert skrivefeil fra HI sin side, det var virkelig noe å henge seg opp i. De fleste skjønner nok hva HI mener allikevel.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 Du ler på samme måte som du gråter? Av den Eurotiske (!) butikken? I just...wow....what?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #13 Skrevet 19. februar 2011 Hallis: I så fall må mannen drikke jævlig mye med tanke på at han bruker 120.000 kr i året på taxi!!!!! Tipper at han bare er LAT!! Fyren virker jo helt rar..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #14 Skrevet 19. februar 2011 Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:( Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #15 Skrevet 19. februar 2011 Fyren tjener jo tydeligvis godt på businessen, kanskje jeg skal sjekke opp fyren neste gang jeg er der?? Ingen som vet om han er homofil?? http://skattelister.no/skatt/profil/sean-helge-hoem-30999789/
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #16 Skrevet 19. februar 2011 Han har barn og tupe, så det er bare å legge deg etter han. Homo eller ikke.
Seanga Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk
Seanga Skrevet 7. mai 2014 #18 Skrevet 7. mai 2014 Æsj ekkel type...Og fy for ein sveis! Annonyme bruker kommenterer sveisen hva har dette med Erotisk butikk å gjøre, Annonym må du være tør ikke si hvem du er
Seanga Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Hallis: I så fall må mannen drikke jævlig mye med tanke på at han bruker 120.000 kr i året på taxi!!!!! Tipper at han bare er LAT!! Fyren virker jo helt rar.. Drikker har vel ikke noe med Taxi regning å gjøre. rett og slett bare ute for å sverte en annen person på nettet hehe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk ... og for det andre...? Anonymous poster hash: 539b6...676
Seanga Skrevet 7. mai 2014 #21 Skrevet 7. mai 2014 Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:( Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk. Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:( Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk. Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:( Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk. Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:( Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk. Nå har nok ikke det skjedd som sies her men har en følelse av hvem som har skrevet dette, er jo kunn sverting ingenting annet
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #22 Skrevet 7. mai 2014 For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk... og for det andre...? Anonymous poster hash: 539b6...676 For det andre er tråden fra 2011!! Herregud... Anonymous poster hash: f4fe3...39d
Gjest Antarctica Skrevet 7. mai 2014 #23 Skrevet 7. mai 2014 For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk... og for det andre...? Anonymous poster hash: 539b6...676 For det andre er tråden fra 2011!! Herregud... Anonymous poster hash: f4fe3...39d Den fikk seg vel et plutselig hopp oppover på lista fordi Sean selv satt og googlet en kveld og fant sitt eget navn på nettet. Dermed stiftet han medlemskap i et forum for småbarnsmødre og reddet sin ære med de ovenstående åndsverker.
Gjest Sommerfuggel Skrevet 7. mai 2014 #24 Skrevet 7. mai 2014 Tråden er ryddet for rykter. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #25 Skrevet 8. mai 2014 Hallis: I så fall må mannen drikke jævlig mye med tanke på at han bruker 120.000 kr i året på taxi!!!!! Tipper at han bare er LAT!! Fyren virker jo helt rar.. Drikker har vel ikke noe med Taxi regning å gjøre. rett og slett bare ute for å sverte en annen person på nettet heheHvis du leser hele tråden så ser du at noen lenger opp sa at han tar drosje fordi han drikker. Så les! Anonymous poster hash: 08867...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå