Gå til innhold

Når vi først er inne på luksusfellen; Ler som jeg griner av han Sean Helge fra Kristiansand som driver eurotisk butikk!!!he,he;))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Æsj ekkel type...Og fy for ein sveis!

Skrevet

hvorfor ler du som du griner av han??

Skrevet

Sier ikke det seg selv da? Hvem i allverden driver en eurotisk butikk sånn, har bil og bussen går utforbi døren hans og allikevel tar han TAXI?????????

Annonse

Skrevet

Det er nok erotiske leker KUN fra Europa ;-) Garantert ikke noe kina-produsert dritt i den butikken, altså ;-)

Skrevet

Men eurotisk? =) Kanskje sånn sexbutikk i europris-style? =)

Skrevet

hørt om alkohol? kan ikke kjøre bil da. og hvem gidder å ta bussen, den kommer jo når den vil.

Skrevet

Sikkert skrivefeil fra HI sin side, det var virkelig noe å henge seg opp i. De fleste skjønner nok hva HI mener allikevel.

Skrevet

Du ler på samme måte som du gråter? Av den Eurotiske (!) butikken?

I just...wow....what?

Skrevet

Hallis: I så fall må mannen drikke jævlig mye med tanke på at han bruker 120.000 kr i året på taxi!!!!!

Tipper at han bare er LAT!! Fyren virker jo helt rar..

Annonse

Skrevet

Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:(

Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk.

Skrevet

Han har barn og tupe, så det er bare å legge deg etter han. Homo eller ikke.

• 3 år senere...
Skrevet

For det første så heter det Erotisk butikk og ikke Eurotisk butkk

Skrevet

Æsj ekkel type...Og fy for ein sveis!

Annonyme bruker   kommenterer sveisen  hva har dette med Erotisk  butikk å gjøre,  Annonym må du være   tør ikke si hvem du  er

Skrevet

Hallis: I så fall må mannen drikke jævlig mye med tanke på at han bruker 120.000 kr i året på taxi!!!!! Tipper at han bare er LAT!! Fyren virker jo helt rar..

Drikker har vel ikke noe med Taxi  regning å gjøre.   rett og slett  bare ute for å    sverte en annen person på nettet   hehe

Skrevet

... og for det andre...?

Anonymous poster hash: 539b6...676

Skrevet

Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:( Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk.

Var innom der før jul og skulle handle noe til en venninne som hun skulle få i julepresang! Fyren er jo komplett idiot, da jeg sa at jeg tok den første dildoen jeg så på så sa han at det var den dårligste de hadde og hun kom ikke til og få orgasme engang:( Hva slags markedsføring er dette? Han ville at jeg skulle kjøpe en som kostet 1199, men det kom altså ikke på tale. Synes fyren virket temmelig frekk.

Nå har nok  ikke  det skjedd som  sies her men  har en følelse av hvem  som  har skrevet dette,  er jo kunn sverting  ingenting annet  

Skrevet

... og for det andre...?

For det andre er tråden fra 2011!! Herregud...

Anonymous poster hash: f4fe3...39d

Gjest Antarctica
Skrevet

... og for det andre...?

For det andre er tråden fra 2011!! Herregud...

Anonymous poster hash: f4fe3...39d

Den fikk seg vel et plutselig hopp oppover på lista fordi Sean selv satt og googlet en kveld og fant sitt eget navn på nettet. Dermed stiftet han medlemskap i et forum for småbarnsmødre og reddet sin ære med de ovenstående åndsverker.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er ryddet for rykter.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Hallis: I så fall må mannen drikke jævlig mye med tanke på at han bruker 120.000 kr i året på taxi!!!!! Tipper at han bare er LAT!! Fyren virker jo helt rar..

Drikker har vel ikke noe med Taxi regning å gjøre. rett og slett bare ute for å sverte en annen person på nettet hehe
Hvis du leser hele tråden så ser du at noen lenger opp sa at han tar drosje fordi han drikker. Så les!

Anonymous poster hash: 08867...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...