Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Nå er det min tur til å oppleve puppenekt... Og du verden så trist jeg blir... Argf!! (Han er 8 mnd). Men.. Gir dere tillegg? Evt. hvor mye? Foreløpig så pumper jeg 1 gang daglig og gir mm på flaske om kvelden. Jeg har jo vært blant de som mener at "morsmelk er best", så jeg er villig til å gjøre dette en liten periode. Men det er jo ikke akkurat mye melk å hente lenger! Jeg har et lite lager i fryseren heldigvis... Æsj, så får jeg innse at jeg må gå til innkjøp av litt mme pulver jeg også... Han har kun fått ferdig mme på kartong en gang i blant, så er litt fersk på dette! Jeg skal ringe helsesøster på mandag, men ønsker å høre andres erfaringer! Nå har vekstkurven hans endelig stagnert, så ønsker ikke at den skal skytes i været igjen! :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg lager til 200 ml hvert måltid.. Men kan egentlig lage mindre, for han drikker alt fra 100-150 ml..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå