Lillespiren<3 Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg har en 4 uker gammel baby med kolikk. Han vil ikke legges ned. Har baby bjørn bæresele, men føler han er for liten til å sitte i den 3,5 kg. Har lest at Close baby carrier blir anbefalt her inne som beste kjøp. Hvor får jeg kjøpt den?? Vil ha den i dag=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Her kan du kjøpe den, enten på nett, eller i butikk (hvis du bor i Oslo); http://bereglede.no/index.php?main_page=product_info&cPath=84_296_212&products_id=200
_Løvemamma_ Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Det finnes mye godt bæretøy! Det aller meste er bedre for både barnet og bæreren enn baby bjørn. Vi brukte mye elsatisk sjal da frøkena var baby, det var topp! Men har hørt mye godt om CBC også. Lykke til med bæringen!
Lillespiren<3 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk for svar=) Bor i stavanger, så da får jeg kjøpe den på nett da. Ville helst hatt den med en gang. Slik at jeg kan smøre meg et knekkebrød mandag morning uten at baby blir hysterisk når han må vente 30 sek på sofaen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå