Gå til innhold

Tungt om dagen? Små-deprimert og fri for energi? Har ett tips :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere har alle hørt det før, men noen trenger å bli minnet på om det av og til. Meg selv inkludert.

 

Har følt meg veldig misfornyd i det siste. Litt trist og lei, fri for energi..

I går reiste jeg meg fra sofaen, slo av tv og internett og på musikken!

 

Siden da har jeg;

Ryddet og vasket hele huset

Ryddet og vasket i skuffer og skap på kjøkkenet

Ommøblert

Strøket og hengt opp nye gardiner/duker

Vasket masse klær + puter/duker/pledd

 

Skaffet meg også et akvarie i går kveld som jeg vasket og gjorde klart.

I dag har jeg vært i byen og handlet nye gardiner til det andre vinduet, flere puter i rett, frisk vår-farge. Kjøpte ogsåå flere duker og pynteting itilegg til masse grønnplanter. + en gullfisk.

 

Nå er det såååå koselig og friskt her hjemme at jeg kjenner humøret har steget 14 hakk. Har itilegg mer energi enn på leeeenge.

 

Poenget er at det er utrolig hvor lite som skal til for å hjelpe enn selv til å ikke havne så langt nedi den "dalen". Hvis man bare tar litt tak, selv om dørstokkmila kjenner laaaaaaaaaaaaang, så kan alt bli ganske så mye bedre.

 

(For å ha det sagt så skjønner jeg at det lille her ikke kan hjelpe på mennesker som har en lidelse, osv. Så dere trenger ikke klikke pga det. Jeg skjønner også at mange ikke bare kan dra å kjøpe seg ting, men det kan egentlig ikke jeg heller. Men dette var et nødstilfelle, så da måtte jeg låne litt. Hvis ikke jeg hadde fått løftet humøret mitt nå, vet jeg ikke hvordan det kunne gått)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal sove på dette innlegget, og vente om tiltakslysten er der i morgen tidlig........................................! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...