drømmen Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Småen fikk 3 mnd vaksine på torsdag morgen. Fikk over 39 i feber samme kveld. I går lå feberen på ca 38,5 hele dagen og i dag har den vært mellom 37,5 og 37,9. Har gitt paracet når feberen var høy. Det jeg bekymrer meg litt over er at han i dag, 2 dgr etter vaksinen, ikke vil spise noe særlig og bare vil sove. Vanligvis sover han maks 40 min om gangen på dag-duppene side. I dag har han sovet 2,5 time i srekk og etter litt over 1 time våken med mye sutring, har han sovnet igjen.. Noen som har opplevde noe lignenede med sine babyer?
laroos Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Mine har ikke reagert på denne vaksinen, men et par av babyene i barselgruppa mi reagerte omtrent slik som din. Den ene var veldig urolig natta etter vaksinen og hadde feber dagen etter, mens den andre hadde feber i 3 dager - men ikek spesielt høy, bare rett over 38. Begge sov mye etterpå, men det gikk som sagt over etter 2-3 dager.
Puppemamma Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/barnevaksinasjoner.php
cadence Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Snuppa mi var småklein i 3-4 dager etter vaksinasjonen. Irritabel (mer enn normalt), lett feber, spiste mindre (men litt hyppigere), sov dårligere men oftere, og hadde tydelig kjempevondt ved stikkstedene. Hun fikk paracet ved kveldsstellet, så hun fikk dermed ro ved innsovning for kvelden. Vet om småtasser som har brukt ca 1 uke på å komme seg tilbake til normalen etter vaksina.
Jenny_m Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Dette skjedde min også.. Sov masse og ikke noe matlyst. Høy feber , slapp men alikevel skrik Fikk et hefte med meg fra helsest. og der sto det at det var helt normalt med slike bivirkninger... Gikk over etter en dag med oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå