peggy08 Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 En utfordring til dere. Trenger forslag til fine dobbelnavn som begynner på T og N til både gutt og jente. Er oppkalling.
LilleBitteliten Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Dette kan bli litt vanskelig. Prøver meg likevell. Så du hadde en Tiril fra før, så da går det ut. Men hva med: Tuva Nathalie Thea Nathalie Tina Nathalie (liker ikke Tina selv, men det er da et forslag, hehe) Tom Nikolas Trym Nikolas Tom Nikolai Trym Nikolai Torvald Nikolai Toralv Nikolai ?
peggy08 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2011 Kan ikke bruke Nathalie eller Tuva, heller. Synes Thea er veldig søtt, men kanskje litt mye brukt. Hm, Tina er ikke blant topp ti hos meg. N -navnet kan godt komme først. Av guttenavnene liker jeg Trym, og så liker jeg Nikolai bedre enn Nikolas
Gjest Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Nina Tomine Nelly Teodora Nora Tallula Tyra Nilkoline Nils Tore Norvald Tobias Nils Torvald Nils Teobald Theis Norvald
♥ Herligheten ♥ Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Tuva Natalie <3 / Tuva Nikoline Tindra Natalie / Tindra Nikoline Tilde Natalie / Tilde Nikoline Thelma Nikoline Tora Natalie Tobias Nikolai / Tobias Nataniel Theo Nikolai / Theo Nataniel Theodor Nikolai Tim Nikolai / Tim Nicholas / Tim Niklas Thomas Nikolai
♥ Herligheten ♥ Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Nora Therese / Nora Tomine / Nora Telmine Nikoline Therese Natasha Tomine Nadine Therese Nilja Tomine / Nilja Telmine Tomine Natasha / Tomine Nadina Noah Tobias
sommertiara Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Tyra Nadine Tilde Nadine Nova Tomine Nora Tomine Torjus Nikolai Tarjei Nikolai Ikke mange fine navn på N fant jeg ut.
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Nora Tomine Tilde Nikoline Nanna Tomine Nils Teodor Tobias Nikolai Nils Thorvald Trygve Nikolai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå