Gå til innhold

Noen som har fått jente ved sex på eggløsningsdag? Og gutt med sex flere dager før eggløsning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer fordi jeg har blitt litt besatt av denne teorien om at det egentlig er motsatt, og lurer på hvordan det var for dere og hvilket kjønn dere fikk i forhold til eggløsning bare for å kunne motbevise for meg selv at det er tillfeldig hvilket kjønn mann får og ikke når man har sex..

 

Jeg har 3 barn selv, og barn av forskjellig kjønn så det er på ingen måte sånn at jeg prøver på det ene eller det andre...men lurer veldig på om det teorien med sex på eggløsning gir gutt, og sex dager før gir jente, og om det er mange som har opplevd motsatt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok teorien som stemmer her

Sex (kun) 2 el 3 dager før eggløsning - får jente.

Sex (kun) på eggløsningsdag - fikk gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 jenter på EL dagen her..Nå er jeg nygravid og hadde sex 4 dager før el slo ut(mannen måtte reise på foretningsreise så det var det vi rakk) Så spent på hva det blir denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til begge. Jenta ble unnfanget på el-dagen. Vi har to gutter, den ene vet jeg ikke når ble unnfanget, men med den andre så hadde vi sex en uke før eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette falsifiserer dessverre ikke teorien da, når det er slik at hvis mannen har akkurat 50-50 med x og y-sædceller, så bør det gå etter den teorien, men om han f.eks har 70-30 i favør y-sædceller, så er det jo høyere prosentsjanse for gutt selvom man har sex tre dager før EL.

Om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tema dette her, skulle ønske noen kunne lage en konkret undersøkelse rundt dette tema, mest for gøy og for at man slipper å lure på om det ene eller det andre kjerringrådet fungerer eller om det bare er tilfeldigheter.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...