Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 .. her har jeg noen hipstere - til daffedager ellers er det tangaer og g... finnes ikke en truse...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Hipster/boxer og truse går det i her. Har prøvd meg på både g-streng og tanga, men jeg takler ikke at noe ligger i "sprekken". Får helt noia. Klarer ikke å venne meg til det heller. Så da får jeg bare være kjerring :-P
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Hipster Og noen hotpants Boxer orker jeg ikke, de går får langt ned på låret. G-streng gikk jeg mye i før, men når jeg oppdaget hipsteren var valget lett - null g-streng (selvom sambo syns det er sexy ). Er avhengig av truseinnlegg og det blir bare liggende å balansere på strengen, nei takk!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 for å unngå firedelt rumpe, så bruker jeg g eller tanga.
tante grusom master of law Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Det kommer an på hva jeg har på meg. Tighte jeans eller treningstights så er det stringtruse. Ellers får jeg delt rompe. I kjole og dressbukser er det som regel hipsters eller boxer. Truser eier jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Hipster og tangaer her. Truser liker jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 bruker mest g-streng.. og har en del hipstere.. men har ingen truser.. liker ikke de..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Hipsters stort sett hele tiden, bruker truse når jeg har mensen, aldri string. Hva bruker dere som ikke eier en truse når dere han mensen da? Eller blør dere ganske lite kanskje? Jeg kan ikke bruke noe som ikke holder det største bindet godt på plass de første to dagene ihvertfall, blør gjennom den største tampongen på 1-2 timer og da må jeg ha et skikkelig bind som fanger opp lekkasjen...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 Hipstere og evt hotpants. Liker noe som sitter lavt og g-streng og tanga takler jeg ikke. Dessuten syns jeg det er litt harry.. selv om jeg ser at det er praktisk i enkelte plagg. Men men, jeg bryr meg ikke om jeg er kjerring jeg:P
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #13 Skrevet 19. februar 2011 Hipstere går vel fint med bind vel? Mine gjør det hvertfall
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #14 Skrevet 19. februar 2011 Hipster og boxere. G og hvertfall tanga er helt ut i min omgangskrets. Godtatt ved stramme kjoler der trusekant synes, men ellers er det ingen som bruker det langer. Bjørn Borg-boxere i funky farger er veldig mye brukt. Hilsen universitetsstudent, 21 år.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #15 Skrevet 19. februar 2011 ho ho, jeg er 1411 over, 30 år, 2barnsmor og kjerring, trodde jeg,. men kanskje ikke:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #16 Skrevet 19. februar 2011 Derfor jeg skrev hvor gammel jeg var og sånn Det er ikke kjerring i det hele tatt. G-string og slik er sett på som harry blant oss i min krets iallfall. Kos deg med at du er hip og ikke-kjerring Klem fra 14.45.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2011 #17 Skrevet 19. februar 2011 Haha, men sånn egentlig betyr det jo ikke noe så lenge jeg går med noe som er behagelig for meg:) 14.11 igjen altså. Jeg jobber bare med damer i 50 og 60-åra og i sammenligning med de så blir jeg jo aldri kjerring:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå