Gå til innhold

truse? hipster? g-streng? tanga? hva brukes mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. her har jeg noen hipstere - til daffedager :P ellers er det tangaer og g... finnes ikke en truse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipster/boxer og truse går det i her.

Har prøvd meg på både g-streng og tanga, men jeg takler ikke at noe ligger i "sprekken". Får helt noia. Klarer ikke å venne meg til det heller.

Så da får jeg bare være kjerring :-P

Skrevet

Hipster :) Og noen hotpants :) Boxer orker jeg ikke, de går får langt ned på låret. G-streng gikk jeg mye i før, men når jeg oppdaget hipsteren var valget lett - null g-streng (selvom sambo syns det er sexy :)). Er avhengig av truseinnlegg og det blir bare liggende å balansere på strengen, nei takk!!

Skrevet

for å unngå firedelt rumpe, så bruker jeg g eller tanga.

Skrevet

Det kommer an på hva jeg har på meg. Tighte jeans eller treningstights så er det stringtruse. Ellers får jeg delt rompe.

I kjole og dressbukser er det som regel hipsters eller boxer.

Truser eier jeg ikke.

Skrevet

Hipster og tangaer her. Truser liker jeg ikke

Skrevet

bruker mest g-streng.. og har en del hipstere.. men har ingen truser.. liker ikke de..

Skrevet

Hipsters stort sett hele tiden, bruker truse når jeg har mensen, aldri string.

Hva bruker dere som ikke eier en truse når dere han mensen da? Eller blør dere ganske lite kanskje? Jeg kan ikke bruke noe som ikke holder det største bindet godt på plass de første to dagene ihvertfall, blør gjennom den største tampongen på 1-2 timer og da må jeg ha et skikkelig bind som fanger opp lekkasjen...

Skrevet

Hipstere og evt hotpants.

Liker noe som sitter lavt og g-streng og tanga takler jeg ikke. Dessuten syns jeg det er litt harry.. selv om jeg ser at det er praktisk i enkelte plagg.

Men men, jeg bryr meg ikke om jeg er kjerring jeg:P

Skrevet

Hipstere går vel fint med bind vel? Mine gjør det hvertfall

Skrevet

Hipster og boxere. G og hvertfall tanga er helt ut i min omgangskrets. Godtatt ved stramme kjoler der trusekant synes, men ellers er det ingen som bruker det langer. Bjørn Borg-boxere i funky farger er veldig mye brukt.

Hilsen universitetsstudent, 21 år.

Skrevet

ho ho, jeg er 1411 over, 30 år, 2barnsmor og kjerring, trodde jeg,. men kanskje ikke:)

Skrevet

Derfor jeg skrev hvor gammel jeg var og sånn ;) Det er ikke kjerring i det hele tatt. G-string og slik er sett på som harry blant oss i min krets iallfall. Kos deg med at du er hip og ikke-kjerring :)

Klem fra 14.45.

Skrevet

Haha, men sånn egentlig betyr det jo ikke noe så lenge jeg går med noe som er behagelig for meg:) 14.11 igjen altså.

Jeg jobber bare med damer i 50 og 60-åra og i sammenligning med de så blir jeg jo aldri kjerring:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...