Gå til innhold

zhu zhu hamstere, er det noe gøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De "store" som går på batteri er morsomme, både 2 og 3,5 åringene mine liker dem, det samme gjør kusinen på 5 år.

De små samlefigurene havner i en koffert sammen med andre samlefigurer, hello kitty og andre smådyr. Men de er vel obligatoriske i en småjentes lekesamling, disse småtingene ;)

De er litt morsomme. Litt. 6-åringen min ønsket seg zhu zhu pets og baner til jul, og det fikk hun. Hun lekte med dem i ca. en dag, og så gikk hun tilbake til ubatteriserte leker. Banen blir brukt, men bare som "hus" til hennes 30-40 år gamle Little People.

5åringen min leker med dette for det meste bare når hun har besøk (enebarn), ganske søte og morsomme dyr og det har stoppet maset om å få et eget kjæledyr for nå. Jeg syns kanskje de snakker litt for mye tidvis. Bikkjene som var sammen med oss da hun fikk det i jula var helt fra seg av glede når ZhuZhuene kom på gulvet hehe.

Hun har forresten bare en del av den store banen man kan bygge sammen (skjønnhetssalongen), kanskje det hadde vært kulere med flere av banene

Annonse

Eldste på 6 ønsket seg dette til jul. hun fikk vel tre hamstere og en del av banen de skal gå på. Banen brukte hun vel ett par ganger, hamsterne var spennende i et par uker... Så nå ligger det bare i en kasse og opptar plass.

Ungene leker med de her i huset. De har endel baner, men de blir ikke like ofte brukt. Hamsterne blir lekt kjempe masse med, sammen med andre ting de har.

Min tantunge på 2år leker masse med de hver gang han er på besøk, likeså storebroren på 4 år. Hu eldste her i huset på 13år smugleker med de hun også, selv om hun sier hun er for stor.

En av lekene som blir lekt mest med her i huset hvertfall.

De lager lyder, det er litt kjedelig men fins værre ting.

Mine gikk lei etter 2 dager, var temmerlig bortkasta. De har faktisk en stor hamsterbane også, men de foretrekker puzlespill, dukker som kan kles på og av, tegnesaker og perler. Bilbanen er hyppigere i bruk og var større suksess, to jenter på snart 4år og 5år.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...