TrueHæppiness Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Har ikke kjent noe enda tror jeg..litt usikker. Blir litt som de første sparkene, usikker på hva det var:)
Babyønske �� Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 For min del kjennes det som rytmiske dunk med noen sekunders mellomrom. Kjenner at det beveger seg uten at det er på en spesifikk plass.
froeken Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Det kjennes ut som spark som gjentar seg jevnt og trutt med korte mellomrom. Nr to hikket hele tiden, og det fortsatte han med etter fødselen
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Føles som rytmiske dunk ja, nesten som en ekstra puls, hehe :-P Nr 1 hikket kjempe masse men nr 2 er ikke så veldig hikkete av seg :-P
NostraStoria Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Det kjennes ut som magen din hikker Og så er det ganske rytmisk.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Sier som de over her ja, min hikker hele tiden omtrent så litt irriterende også neste, liker spark og alle bevegelser, men i\hikke er litt irriterende merker jeg. Litt knepp fra magen, rytmiske så kneppe/dunk du bare vet det tror jeg når det skjer. Slik var det emd meg.
TrueHæppiness Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2011 Hmmm...da lurer jeg på om det var det jeg kjente en kveld:)) Hehe, nå kommer jeg virkelig til å følge med:) Takk for svar til dere alle, og fortsatt god helg!
Maewin Skrevet 20. februar 2011 #8 Skrevet 20. februar 2011 Hikking er gøy. Jeg har følt minis lenge, men nå kjenner jeg dem både nede i bekkenet og oppe i magen siden hun er blitt så stor! Først trudde jeg nesten hun hadde snudd seg, men hun har visst bare noen fryktelige sterke hikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå