kei80 Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Mine gravidsymptomer er her hvertfall.Ikke hatt det sånn siden forrige gang jeg var gravid,så er mer enn skrå sikker i denne pp! Men dagene til testing går treiiiigt.. Er vi flere?
lille.pudding Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 1 uke til min ikm Ingen symptomer!!!! Men magen jobber no veldig. I går ( unnskyld info) måtte jeg gjøre det store på do 7!!!! ganger! Sykt...
kei80 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2011 Det er jo mange som ikke har sympotmer også!Voldsomt som magen din jobber da! Håper det gir seg hvertfall,hørtes ikke moro ut.Er du flink å venter til ikm å teste?
lille.pudding Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Ja det er sant Jeg er egentlig helt umulig når det gjelder å teste, men denne mnd har jeg bestemt meg for å vente og se om tanta dukker opp... Har egentlig ikke helt trua denne mnd, selvom jeg vet vi traff el.. Hva med deg? Har vært å tatt blodprøve hos gyn for å konstatere at jeg har el, så blir spennende med svar
kei80 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2011 ja jeg å hehe..tester som en gal hvis jeg har liggende,så denne gangen skal jeg prøve å holde meg til 22.Da skal jeg til legen og tenkte at hvis jeg får utslag på testen den morgenen er det greit å ta det med i samme slengen hos legen:) Håper du har el!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Hei Har 6 dager igjen til ikm. Føler meg litt småkvalm innimellom. Har hatt det slik de siste dagene. Ellers litt ømme brystvorter, litt trettere enn vanlig, men ingen andre tegn foreløpig. Klarer du å holde deg unna testing helt til ikm? Av erfaring vet jeg at det nok kommer til å bli svidd av noen tester når det nærmer seg. Er ikke den mest tålmodige på det planet:-b Lykke til i allefall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå