Gå til innhold

Hvor mange dager IGJEN, Lørdag 19.02.2011?

Anbefalte innlegg

Skrevet

starter denne tråden i dag, det har blitt en vane å svare hver dag , selv om jeg er på minus siden :S

-8 dager her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

69 dager igjen her :)

Skrevet

Er også på minus siden..

-10 idag..

håper lillegull bestemmer seg for å komme iløpet av helgen..

Heldigvis blir fødselen satt igang på mandag hvis ingenting skjer!

Nå må d vell være låv å være utolmodig!! :P

Skrevet

To UL terminer, så alt i fra 7-14 dager igjen her, håper veldig på at noe skjer snaaart =)

Lykke til dere som er på overtid, krysse fingrene for at noe skjer nå i helga!! =)

Skrevet

hvor skal du føde henn, Sanna_90*fødeklar* ?

håpe det skjer noe i dag/kveld/natt :P

jeg skal selv på sykehuset på mandag

Skrevet

Jeg har 86 dager igjen, og kom akkurat inn i 3.trimester i dag :D JIPPI!! Begynner å nærme seg nå!! Er fryktelig spent :) Har termin 16.Mai.

Skrevet

4 dager! Hadde vært fint om tutta kommer snart, det begynner å bli veldig dårlig plass i magen nå;)

Skrevet

-9 dager, altså overtid her og, blir satt i gang på tisdag om ikke noe skjer før ;)

Skrevet

12 dager til det lille nurket kommer <3

Skrevet

48 dager igjen her.....

Så enda en stund til,men tida flyr heldigvis når man har en 3 åring i hus fra før =)

Skrevet

9 dager igjen :-)

Venter i spenning hver gang kynnerne tar seg opp, men så går det et par timer og så roer det seg igjen...

Skrevet

21 dager igjen og endelig FØDEKLAR:-D

Skrevet

-1 dag her. Første gang jeg kjenner på hvordan det er å ha passert termindato, og nå er jeg utålmodig! Håper hun kommer i helga :P

Skrevet

38 dager, spørs om jeg får ks eller ikke =)

Skrevet

72 dager igjen her <3 <3 <3 Gleder mæ sånn til lille spire kommer <3 <3

Skrevet

2 dager igjen.. Proppen er gått og konstant mageknip med uregelmessige vonde kynnere i 2 dager nå. KLAR!!!

Skrevet

7 dager til termin! er 3. dag med vonde kynnere/murringer og tak!! er så ubeskrivelig lei nå! har to små troll å ta meg av å orker ingenting! vil bare få han ut nå slik at en kan begynne å "leve" litt igjen!! frustrert her.... men er vel en mening med å bli så ubeskrivelig lei, alt av fødselsangst er langt vekk!! har gått fra total angst til å sitte å drømme om å få vondt!!

Skrevet

11 dager igjen =) Kjenner meg godt igjen turbotrollet.. Gleder emg til vondter og kjenenr etter hver eneste kynner jeg får om det er noe mer, men NEPPE!

Skrevet

10 dager til KS!!

Sender lykke ønskninger om snarlig start på fødsel for alle dere på overtid!

Vet godt hvor ille det er å gå over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...