Gå til innhold

Dere som har lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe spesielt man bør tenke på når man skal kjøpe? Mini (5 mnd) er lang og jeg lurer derfor på hvilken lengde jeg bør kjøpe, eller om det ikke egentlig spiller noen rolle..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greier jo sikkert ikke klatre noe særlig opp likevel? De er jo forholdsvis høye, flere som bruker den til de er et par år. Om du har stor eller liten stue bør du jo ta hensyn til størrelsen på grinda.

Vi har en babydan 6- kantet. Tar ikke så mye plass. Ganske liten. Nå trenger vi ikke grinda helt ennå, da mini på 8 mnd ikke er så veldig mobil.

Det som er kjekt med babydan og også reflex (tror det er reflex) sine 6- kantede er at de er lette og flytte på og man kan bruke den foran ovnen og i trappa etc.

Skrevet

Et tips er å sjekke at det finnes leketeppe som passer til grindstørrelsen. Vet at det ikke finnes tepper i alle str. Tror de er ca like høye alle sammen. Jeg bruker lekegrind hver dag, jenta mi er 5 mnd. Oppe i den har hun det lunt og godt, og i det siste har hun fått sansen for å ligge og leke for seg selv. Da kan jeg gå ut av rommet og gjøre andre ting, samtidig som jeg vet at hun er helt trygg. Dessuten funker den som dagseng. Jeg har leketeppe og lammeskiinn i bunnen. Genialt!

Skrevet

Jeg har en grind som er 1x1meter og kan justeres i to høyder. Funker bra og har du plass bør du etter min mening vurdere en så stor og ikke 80x80cm som jeg ser noen er. Mini er ca 70 cm (6 mnd) og har fortsatt god plass til å snurre rundt, tror en mindre kunne blitt litt lite. Men det kommer jo an på plassen da. Jo også har den hjul (kan låses) så den er lett å flytte på. Husker ikke hva den heter men de har den på Barnas Hus mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...