Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg fikk bakoversveis når jeg leste dette jeg da. Blir kvalm av Christer Falck etter dette utsagnet. Ikke rart i at jenter får spiseforstyrrelser. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10038431
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 I forhold til standaren i modellverdenen er hun litt chubby, hun er større enn de aller fleste. En mellomting mellom "vanlig" modell og plussize modell. Det vises godt på bildene at hun ikke har samme formen som de andre jentene. I den verdenen som vi andre lever i er hun slank.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Falck har vel egentlig ingen injurierende kraft, har han?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Har alltid syns at Christer Falck virker lite sympatisk, og dette endrer ikke akkurat inntrykket..uff, liker ikke den fyren der!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Men modeller er jo ikke normale. De er ikke "tynne og slanke". De er sykelig tynne. Mennesker flest ser ikke sånn ut!! Hun som var med er normal. Fin som hun er. Jammen ikke rart vi får spiseforstyrrelser nei, når vi blir foret med at en jente med størrelse 36 i klær er chubby... Nei hun er ikke chubby for uttrykket betyr lubben. Synes du hun er lubben? Nei jeg blir veldig provosert.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Haaallo!? Er dere så tette at dere ikke skjønner at dette er gjort med vilje for å skape drama og blest om et ellers totalt intetsigende program? Top Model er regissert fra ende til annen.. Hilsen en som jobber i bransjen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Herregud for en storm i et vannglass. Hun ER pluz size i moteverden, hun ER FHM-chubby i moteverden. Det betyr at hun i vår verden er slank. Hva er problemet til hysteriske kjerringer som ikke skjønner settingen? Hvis du tror du skal bli modellmå du jo skjønne hva det er for noe. Det er ingenting normalt over kroppsidealene i det yrket.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Hva med Christer selv som er med på slankeprogram via tv2?? Vil kalle kroppen hans flaksende dvaske bilringer!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Hva har det med saken å gjøre? Det er ikke han som er med i programmet for å vinne en modellkontrakt. Herregud..
TrueHæppiness Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Flott jente, men for den skinnye modellverden har hun noen kg for mye. Men kanskje det ikke trenger å være noe galt i det, alltid bra med mangfold. Skulle bare ønske hun sto opp for seg selv der og da od satte seg i respekt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Tja. Hun er jo gjerne mer lik FHM-modellene enn 'vanlige' modeller, så han har jo rett sånn sett - men et annet ordvalg kunne jo virkelig vært på sin plass. Ingen modeller fra FHM som jeg har sett kan kalles lubben.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 det er ikke innholdet i det han sier som provoserer meg, det er MÅTEN han sier det på. Han kunne ordlagt seg på mange forskjellige måter. Han kunne heller sagt "Du er mer formfull enn catwalk-modeller" etc, å kalle noen chubby er sidestillt med å kalle dem småfeite! Og den jenta der er da alt annet enn småfeit, for ikke har hun valker eller store fettsamlinger, hun har bare former og god muskelmasse! Jeg kommer aldri til å tillate mine barn å bevege seg inn i modellverden på noen som helst måte, for det er en verden hvor det er om å gjøre å se sykest ut. Unge jenter (og voksne damer) har jo blitt ødelagt for livet ved å være med på det stresset der! Tenker med gru på hvordan vakre tyra banks ble håndtert pga sine former! Det er ikke reelt, og jeg synes bransjen er grusom og kynisk. Det er rovdrift på kvinner!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #13 Skrevet 19. februar 2011 Hallo!!!!! Det er staget! Det er ikke virkelig! De har manus!! OK???
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #14 Skrevet 19. februar 2011 Synes det verste er den ekle fliringa hans når han sier det. Virker veldig fornøyd med kommentaren sin. Æsj, for en ekkel "mann"
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #15 Skrevet 19. februar 2011 I den virkelige verden er hun veldig slank, men i modelverden er hun litt "chubby" som han sier! Du skal være en klesshenger, og like tynn som en også
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #16 Skrevet 19. februar 2011 Hun ER jo chubby i modellverdenen. Dette er jo et reklamestunt, men så absolutt på sin plass. De norske "topmodellene" tåler jo ingenting og forstår ikke hvordan motebransje fungerer. De virker jo helt uvitende om at det å være model går på at det er kroppen som er verktøyet og det viktigste...og det er modelbransjens normer som bestemmer. Ikke hva som faktisk er bra/sunt for kroppen!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #17 Skrevet 19. februar 2011 Er det virkelig noen som hører på hva Christer Falck liksom mener, nå da?
Alba44 Skrevet 19. februar 2011 #18 Skrevet 19. februar 2011 Bryr meg null og niks om hva den mannen mener. Heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #19 Skrevet 19. februar 2011 Hehe..... Er selv str 36, og har en BMI på 21. I modellverden ville jeg blitt karakterisert som småfeit, og sannsynligvis FHM.Chubby. Det hadde ikke plaget meg i det heeeele tatt. Synes det var helt på sin plass, i "den" verden. Nok en grunn til å styre unna modellyrket, og heller gå for noe litt mer innholdsrikt og meningsfylt:) Ingen grunn til å bli kvalm av ærlige mennesker? Jenta er jo tynn, men i den bransjen er hun lubben. Sånn er det bare.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 19. februar 2011 #20 Skrevet 19. februar 2011 ...ikke meningen å signere som anonym over her:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #22 Skrevet 19. februar 2011 Ja, forstår ikke alt oppstyret. Jentene er noen pingler som ikke er klar for motebransjen.
.Ann. Skrevet 19. februar 2011 #23 Skrevet 19. februar 2011 er det bare jeg som syns det er merkelig og trist at det er så brennbart at noen har antyda at noen ikke er liksom... skrapa til beinet? det er synd at så mange syns det er så ille å ha en normal kropp. men jeg liker ikke uttrykket "fhm chubby" . det er litt sånn som som den gangen mira craig ble kalt "sexy lubben". kommentaren er sjåvinistisk. den mer en antyder at jenta duger mer til å bli sikla på av småkåte menn en å jobbe som modell. og det syns jeg er problematisk. hvorfor snakker ingen om det? jada.. det er greit.. de har manus. bla bla.. men folks reaksjoner har ikke manus. jeg undrer meg over at ingen blir provosert over kjønnssjåvinismen mens alle blir opphengt i vekt. why, oh, why??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #24 Skrevet 19. februar 2011 Hadde jo vært samme kritikk til en mannlig modell som ikke holdt "standaren". De passer ikke i fashion....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #25 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er en str 36 selv, og blir til stadighet kalt tynn, slank eller til og med "kantete". Jeg sliter med å legge på meg, og hater å kjenne at favorittbuksa er blitt for stor slik at den ser ut som et formløst telt når jeg tar den på meg. At jeg i modellverdenen ville vært chubby sier for min del alt om modellverdenen ... Det er ikke Christer Falck som har skapt dette bildet, det er modellverdenen selv. Christer Falck bare gir denne typen meninger et ansikt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå