Gå til innhold

Er det snø der dere bor?


Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Her har vi ikke snø.. Kunne godt hatt en periode med litt snø før våren kommer helt, særlig nå når vinterferien kommer snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det 10 cm snø og under snøen er det vel 10 cm tykk islag :S

Er et mareritt bare å gå til postkassa, skøytebane hele byen og 10 kuldegrader ute så er lite som tyder på at våren nærmer seg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokkeli fikk dere ikke snø på onsdag? Eller var det torsdag? Kom ut døra om morgenen og det var 10 cm snø!!! Ble litt irritert, men den forsvinner jo fort nå så det går greit. Har ikke lyst å flytte på snø og is nei =(

 

Her ligger det lite igjen, men ser litt snø på gresset og i veikantene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi har litt snø. Og for først gong i vinter så kom snøen på kaldt og tørt underlag, så det meste blei blåst av vegen før det flei kjørt fast. Dermed har vi "perfekt snøbalanse"; bart og tørt i vegen, snø over alt ellers. Kunne gjerne kome litt meir med det same det er så tørt, likar å ha snøen her, men det er ikkje noko særleg når den landar på eit speilglatt islag.

 

Ca 5 - i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynt lag noen steder, glad det ikke er kommet mer. Er lei av å være gravid i kaldt vær, ingen klær som passer nesten og når jeg endelig har fått på meg noe som går igjen ser jeg sprekkeferdig ut (og sånn føles det også) :(

Kan heller komme snø igjen om et par uker! Jeg elsker vanligvis snø, men ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er snø? Haha. Savner dere noe så bare kom å hent! Hvertfall 1 meter på plenen her, og ingen snøfrie veier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...