Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #27 Skrevet 19. februar 2011 jeg tror ikke 13:48 har barn jeg...iallefall er hun meget lite empatisk og forståelsesfull.det er jo bare å sette seg selv i samme situasjon så hadde man SELVSAGT villet kjempe for at eget barn skal leve!noe annet er enten løgn eller hjerteløshet...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #28 Skrevet 19. februar 2011 jeg tror ikke 13:48 har barn jeg...iallefall er hun meget lite empatisk og forståelsesfull.det er jo bare å sette seg selv i samme situasjon så hadde man SELVSAGT villet kjempe for at eget barn skal leve!noe annet er enten løgn eller hjerteløshet...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #29 Skrevet 19. februar 2011 jeg tror ikke 13:48 har barn jeg...iallefall er hun meget lite empatisk og forståelsesfull.det er jo bare å sette seg selv i samme situasjon så hadde man SELVSAGT villet kjempe for at eget barn skal leve!noe annet er enten løgn eller hjerteløshet...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #30 Skrevet 19. februar 2011 Det er ingenting man får mer igjen for kostnaddene enn ved å redde et nyfødt barn (f,eks et barn som er prematurt). Blir dette barnet arbeidsfør (noe de aller fleste blir) så betaler det igjen i mangfold. Ingen andre områder innen medisin kan vise til en gevinst som er i nærheten
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #31 Skrevet 19. februar 2011 Ville absolutt ikke at de skulle prøve å redde mitt barn da om det var store sjanser for hjerneskade og slikt. Da hadde det vært bedre og la h*n gå for vår del. Fælt, ja, men det er naturen til tider.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #32 Skrevet 19. februar 2011 det tror jeg ingen verdens ting på 14:41.når det er ditt eget barn som er født så vil du vel hjelpe det til å leve?INGEN vet om barnet får senskader eller ikke,tar du virkelig sjansen på å være dirkete årsak til å ta ditt eget barns liv ved å ikke prøve? da skal ikke du ha barn i det hele tatt om du tenker slik,det å få barn er en risikosport selv om de blir født til termin,du vet det?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #33 Skrevet 19. februar 2011 Orker ikke en lang avhandling om dette nå, men en ting er sikkert. Foreldre bør aldri få det valget! Det må være opp til ekspertene. Vi vet det finnes friske barn som egentlig var en senabort! Hvor de etterpå oppdager at barnet puster selv. Hårreisende at noen ikke vil gjøre hva de kan dersom barn har livsvilje nok til å overleve fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå