Gå til innhold

Skal sende en melding til en mann, trenger deres hjelp!!

Anbefalte innlegg

Hva pokker skal jeg skrive da? Fikk meldinger av han tidligere denne uka men da svarte jeg han litt avvisende egentlig. Så nå har jeg tenkt til å sende han en, så trenger litt hjelp damer!!

Håper han svarer, frykten min er at han ikke svarer meg....

Kom med forslag!

Fortsetter under...

Da hadde han garantert svart ja! Hehe, men jeg har ikke tenkt til å by frem musa mi med det første serru:-) Var derfor jeg svarte han litt avvisende når jeg fikk melding av han tidligere denne uka, mistenker kanskje at han bare er ute etter musa mi.

hi

Mitt beste stalltips er at du ikke sender noen melding i det hele tatt. Først da vil du se hvor interessert han egentlig er. Og du var nok mindre avvisende enn han oppfattet. Menn backer ikke ut på en vag avvisning, tvert om.

Annonse

Kanskje jeg skal vente da:-) Er skikkelig betatt av denne flørtepusen desverre....

Hadde kontakt med han for noen år siden også, men han backet ut for han mente det ble litt for "alvorlig", han var nyskilt da. ( vi var ikke sammen) Så for et par uker siden kom vi i snakk igjen, og har sendt noen få meldinger, han skrev at han satte pris på at jeg sendte han melding og at han gledet seg til å se meg. Er helt sikker på at han regner med at jeg skal ha sex med han hvis jeg kommer på besøk, men det har jeg ikke tenkt til.. med det første...... Herregud, som jeg har lyst til å sende han melding.....

hi

Ok, slik du beskriver denne fyren skal du absolutt IKKE sende melding. Vet at jeg har rett, men du vi lhelst tvile på det, for du er gira på ham og ser ikke klart nå.

Hvis han er tilstrekkelig interessert, sender han melding til deg først. Vil du være prinsesse eller undersott i forholdet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...