Gå til innhold

Dere som har solgt vogn på Finn.. Har det tatt lang tid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøver nå for 2. gang å selge vognen til Jr på finn. Sist fikk jeg ingen henvendelser, men det var i desm.

Nå har jeg satt den ned til 1900 kr, og har fått to henvendelser men ikke noe salg.

Er en 2006 modell som jeg betalte 6600 kr for med 30 % avslag....

Så synes det går tregt ja. Føler jo at hvis jeg ikke får 1500 for den, så kan det like godt være :)

Min erfaring er at det kommer an på hvor du bor i landet..

Jeg bor i en liten by ute i "distriktene". Har prøvd å selge to vogner uten napp. Den ene gangen er Simo kombi som var 1,5 år gammel og jeg ville ha 1800 kr for, den andre gangen en 2 år gammel Teutonia Mistral som jeg ville ha 1500 kr for. Begge var pent brukt og fine å se på. Flere ringte, men det ble ikke noe salg.

Jeg kjørte begge vognene opp til søsteren min som bor rett utenfor Oslo og la de ut på Finn en gang til. Kunne solgt begge to ti ganger første timen!

Annonse

Jeg har solgt flere vogner der og det har ikke tatt lang tid. Forrige gang solgte jeg en Emmaljunga og den var det helt vilt med respons på :) Endte med at jeg fikk 1000kr mer enn jeg opprinnelig skulle ha for den :)

Kommer litt an på hvor du bor, hvilken pris, om det er en populær vogn, om det ligger mange vogner av samme type ute.

Men en velholdt vogn av kjent merke til ok pris skulle gå forholdsvis kjapt :)

Har solgt mange vogner på finn.no, noen har blitt solgt etter 10 min. mens andre har stått i opptil to uker. Lenger enn det har jeg aldri opplevd å måtte vente.

Jeg solgte Emmaljunga City Crossen på under 1 time! La ut annonsen på kvelden, ei dame ringte og var så oppsatt på å kjøpe vogna at jeg holdt den av til henne. Hun kom å henta den straks jeg kom fra jobben dagen etter :)) Var vanvittig mange som ringte og ville kjøpe den, men ser nå i ettertid at jeg kanskje prisa den litt lavt, og at det nok var grunnen til populariteten. (2009 modell til 2000 kr, så splitter ny ut)

Solgte simo-vognen min for ett par mnd tilbake og der gikk det ett par dager før det var salg (regnet egentlig med mnd siden jeg hadde en vogn som var litt spesiell), og denne solgte jeg for 500 kr mindre enn jeg kjøpte den for..:P så peace of cake:)

Men har derimot nå enn vogn ute på finn, en trille...har hatt endel henvendelser men ikke noe salg enda(har ligge sånn ca 1 uke)

Takk for svar, alle sammen! Solgte en idag faktisk! (Eller, de kommer imorgen hvertfall!) Håper den andre går fort også, virker som det ikke er så veldig vanskelig å få solgt da! Begge er gode merker, og til samme pris som de andre som ligger ute, i tillegg til at jeg bor i Oslo, så da burde det jo være gode muligheter. Er veldig positivt overrasket over at så mange tydeligvis kjøper brukt! Kjempebra! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...