Gå til innhold

Dobbeltnavn med Noa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noa Kristoffer var ganske bra, selv om jeg ikke liker Noa så veldig, det er litt tamt ja. Tror jeg liker Noah bedre enn Noa, selv om stumme h'er ikke er noe jeg vanligvis liker.

Noa Aleksander passer ikke så veldig, blir tungt når det første navnet slutter på den bokstaven det andre navnet begynner med.

Noa Johannes

Noa Sebastian

Sikkert noen som foreslår Noa(h) Nathaniel, jeg legger ned veto mot det med en gang hehe ;)

Noa Kristoffer funker fint, men er ikke den beste kombinasjonen etter min mening. (Noah er så mye bedre enn Noa, som i mine øyne bare ser rart ut og gjør det tamt) Noah er et flott navn synes jeg. Noah Aleksander var fint, men kanskje litt tungt med a-a?

Forslag til dobbeltnavn:

Noah Andreas (av en eller annen grunn synes jeg dette passet bra og ikke ble tungt selv om det blir a-a, har nok med uttalen å gjøre)

Noah Cornelius

Noah Elias

Noah Martinius

Noah Mathias

Noah Olai

Noah Sebastian

Noah Johannes

Liker best: Noah Andreas og Noah Johannes. Ville valgt en av dem. Lykke til :-)

Annonse

Takk for mange tips. Denne babyen kommer til å bli navneløs ganske lenge tror jeg ;-) Eller kanskje vi plutselig blir enige. Jeg sliter med Noa /Noah merker jeg, men kanskje jeg venner meg til det innen han kommer. Ivertfall viss jeg finner noe som går til.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...