Gå til innhold

Flere som IKKE liker den nye mgp sangen!???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den var veldig tam rett og slett.

Det er ikke så ofte jeg tenker at dette er verset, dette er referenget osv. Men her var det så tydelig.

I tillegg irriterer jeg meg grenseløst over at hun svelger ordene "When I s a little girl eller noe sånt. Det tror jeg hun kommer til å bli trekt for, på grunn av manglende uttale.

Jeg liker faktisk mye afrikansk musikk, men dette er noe av det verste jeg har sett og hørt! 1, hun kan ikke synge 2 hun uttaler ikke ordene og 3 det er så streamlinet at det nesten ikke ligner på afrikans musikk...

Heldigvis er det av knapp på radio og tv!!

Annonse

til dere som ikke synes afrikansk kultur har noe i mgp sammenheng og gjøre; det er faktisk flertallet av den norske befolkningen som stemte som ville ha hun til å representere Norge. så da er det vel et flertall som synes det er helt greit at afrikansk kultur blir representert i mng.

når det er sagt så vil jeg også si at jeg synes ikke denne sangen er veldig representativ for "afrikansk kultur" (noe som ikke er en ensartet kultur). bortsatt fra språket hun synger refrenget på er sangen mer pop enn afrikansk....

alle kan bidra med den musikken de vil i mgp og så er det TV-SEERNE som stemmer på hvem de vil skal gå videre til den internasjonale finalen. altså er det vel slik da at det er TV-SEERNE som liker Stella og sangen hennes og det afrikanske hun representerer!!

det er så utrolig latterlig! eneste grunnen til at dere reagerer er fordi hun har afrikansk opprinnelse. var ingen som gikk rundt og klagde da hviterusseren alexander rybak representerte norge. gud bedre! norges befolkning må skjerpe seg. alt for ofte skilles det (ubevisst) på de som er synlig utlendinger og de som kan se ut som om de er norske.

den sangen er ikke mer afrikasnk kultur enn alexander rybak sin sang er hviterussisk kultur.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...