Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg var aktiv på denne siden sist jeg var prøver.

Etter et år med prøving fikk jeg pergo av gyn grunnet dårlig kvalitet på EL. Spira satt med en gang :) Nå er vi prøvere igjen, men lurer på om vi må prøve like lenge denne gangen før jeg evnt får resept på pergo igjen? noen som har erfaring?

Kan kvaliteten på EL bli bedre tro? Er 27 år, så jeg er jo ikke gammel heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har lignende erfaring som deg. Etter ett år med prøving da vi skulle ha førstemann ble jeg gravid med Pergo. ( nr to kom uten at vi prøvde, og jeg ble gravid med nr tre totalt uventet, men mistet i uke 11)..

Nå prøver vi på nr tre.. Jeg gikk til legen ca et halvt år uten at det hadde skjedd noe, men han ville ikke gi meg Pergo. Jeg måtte ikke være så utolmodig, og heller komme tilbake når det nærmet seg et år.

For en uke siden så gikk jeg tilbake til legen, og "maste" atter en gang. ( i 10 pp). Så her sitter jeg da, med en pakke Pergo som jeg skal begynne på når jeg neste gang får mensen.

For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg måtte vente (nesten) et år denne gangen også! Får inderlig håpe det klaffer, blir ganske forventningsfull siden det har klaffet før.. Lykke til!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ble gravid med pergo sist etter 1,5 til 2 års prøving. Denne gangen gikk jeg til legen og sa st vi hadde prøvd fra november og om det var mulig å få pergo med en gang og det fikk jeg! Så hør med legen, og hør med en annen lege hvis dere får nei ;) Man skal ikke undervurdere påkjenningen det er å gå og prøve mnd etter mnd!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...