Gå til innhold

Noen som nylig har kjøpt emmaljunga mondial duo i sverige?

Anbefalte innlegg

Hei:)

Vurderer å kjøpe denne vogna, og har hørt det er lurt å ringe å få dem til å bestille før man reiser bort for å forsikre seg om at de har den inne.

Men det jeg lurer mest på er hvor mye dere betalte for den?

Og om dere har fått prøvd den ut, er dere fornøyde?

Hvor stor er bagen?

Fortsetter under...

Vi kjøpte den i fjor hos Kattis babyshop i Strømstad. Med sportsunderstell og luksusversjonen av stelleveska kostet den 8200 sek. Barnevogner er bestillingsvare, det er noen ukers leveringstid såå ikke sats på at de har den inne. Veldig god vogn. God og trille og veldig romslig bag. Skulle jeg ha noe å utsette på den så er det at den er stor og tung å få ut og inn av bilen.

Skjønner seriøst ikke at dere vurderer blytunge vogner:(

Jeg har selv en http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/City_Cross-565.html

den er lett og jeg sliter ikke med å hverken legge den sammen eller noe. Minst like flott vogn.

Mondial eller Edge er på ingen måte blytunge, bare så det er sagt. Og det er vel ingen som har sagt at de er vanskelige å legge sammen heller.

Den er større en city cross ja, men det er på både godt og vondt. Prøv å få en skikkelig god og varm vinterpose + en 8 måneder gammel baby i en city cross og du vil slite big time!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...