Februargutten Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Har du tro på at fullmånen kan sette igang fødsel? Jeg vet ikke om jeg har så veldig tro på det, men håper virkelig. Er 2 dager på overtid nå og riiiiimelig klar. Fikk høre at jeg har fødefjes i dag, så kanskje fødsel er nært forestående. Håper det. Er det mange som holder en knapp på fullmånen?
Mave10 Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 ja !! gjør egentlig det. men jeg har fortsatt 23 dager til termin, så blir vel isåfall neste fullmåne på meg selv om jeg prøver å nyte hver dag i stillhet, med visshet om at det kan bli min siste alenetid på leenge, er jeg bare såå ivirg etter å få lillegull ut, å finne ut hva alt dette som vi har gått å ventet på, egentlig er..! men ja. regner ikke med at månen er så sterk at det blir fødsel allerede nå. og må/vil uansett vente til søndag tidligstt, for da er jeg 37 fullgåtte uker, og innen termin, og siden jeg skal føde på ABC, må jeg være det, for å få lov til å føde der. og det er noe jeg gleder meg masse til
Februargutten Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2011 Da krysser jeg fingrene for at fullmånen ikke har effekt for deg denne gangen Jeg skal også føde på ABC, så jeg håper ting starter av seg selv snart slik at jeg får lov til å føde der. Gleder meg faktisk jeg også. Rart med det når man vet det kommer til å gjøre sinnsykt vondt
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Holder en knapp på det meste jeg....men spørs vel om noe skjer....tør ikke å håpe engang, har jo tross alt i underkant av 2 uker igjen til termin;) Lykke til!!!! Håper fullmånen gjør susen for i hvertfall noen der ute:)
kanskjeminime Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Hadde store forhåpninger til den fullmånen, men tutta har det vist for bra inni magen Skal føde på ABC jeg også forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå