Gå til innhold

Fullmåne i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tro på at fullmånen kan sette igang fødsel? Jeg vet ikke om jeg har så veldig tro på det, men håper virkelig. Er 2 dager på overtid nå og riiiiimelig klar. Fikk høre at jeg har fødefjes i dag, så kanskje fødsel er nært forestående. Håper det.

Er det mange som holder en knapp på fullmånen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja !! :) gjør egentlig det. men jeg har fortsatt 23 dager til termin, så blir vel isåfall neste fullmåne på meg :) selv om jeg prøver å nyte hver dag i stillhet, med visshet om at det kan bli min siste alenetid på leenge, er jeg bare såå ivirg etter å få lillegull ut, å finne ut hva alt dette som vi har gått å ventet på, egentlig er..!

men ja. regner ikke med at månen er så sterk at det blir fødsel allerede nå. og må/vil uansett vente til søndag tidligstt, for da er jeg 37 fullgåtte uker, og innen termin, og siden jeg skal føde på ABC, må jeg være det, for å få lov til å føde der. og det er noe jeg gleder meg masse til :D

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for at fullmånen ikke har effekt for deg denne gangen :) Jeg skal også føde på ABC, så jeg håper ting starter av seg selv snart slik at jeg får lov til å føde der. Gleder meg faktisk jeg også. Rart med det når man vet det kommer til å gjøre sinnsykt vondt :)

Skrevet

Holder en knapp på det meste jeg....men spørs vel om noe skjer....tør ikke å håpe engang, har jo tross alt i underkant av 2 uker igjen til termin;)

Lykke til!!!! Håper fullmånen gjør susen for i hvertfall noen der ute:)

Skrevet

Hadde store forhåpninger til den fullmånen, men tutta har det vist for bra inni magen ;) Skal føde på ABC jeg også forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...